Hop til indhold
Tøsen ulla

Domina Miss GinZ - første besøg

Recommended Posts

Som ny registreret bruger, men har fuldt med på sidelinjen i flere år, får i her min første anmeldelse. der kommer forhåbentlig flere fra min hånd med tiden.

 

Tøsen faldt tilfældig over miss GinZ på eroguide. Der blev foretaget søgning på nettet, eneste resultat var miss GinZ’s flotte hjemmeside.

Da udvalget af rigtige dominaer i det østjyske er yderst begrænset, er det altid dejlig at se at der trods alt stadigvæk findes en flot Domina i det østjyske.

Tøsen tog sig sammen og sendte e-mail, med de oplysninger som den smukke miss GinZ med rette kunne kræve for at ville overveje om tøsen var værdig til et besøg.

Svaret kom, fredag kl. 19.30. Samtidig ønskede den smukke miss GinZ yderligere oplysninger. Tøsen bekræftede aftalen fredag kl. 19.30, samt sendte yderligere oplysninger. Da der gik lidt tid inden der kom svar tilbage blev tøsen nervøs. Var det en blindgyde, var den smukke miss GinZ ikke tilfreds med de oplysninger tøsen havde sendt. Endelig kom det ventede svar - positivt.

Dagen oprandt og tøsen foretog de nødvendige forberedelser. 

Tøsen blev modtaget udenfor i den lune sommeraften, et smukt syn

Der blev købt roser, desværre ikke røde som er miss GinZ favorit. Tøsen lovede at forbedre sig til næste gang.

Da tøsen ikke var rigtig påklædt blev hun beordret til straks at skifte. Udenfor det var grænseoverskridende for tøsen, men som sagt den smukke miss GinZ havde jeg givet den fulde rådighed, så tøsen måtte fortage omklædningen udenfor.

Resten af tiden var tøsen til rådighed for den smukke miss GinZ. Detaljerne holder jeg for mig selv.

Resultatet af tøsens besøg hos den smukke miss GinZ er, at tøsen har prøvet nye ting - tak for det.

Og fremtiden byder helt sikkert på nye besøg hos den smukke miss GinZ .

Miss GinZ måde at være omkring og med tøsen, smilende pirrende. 

Miss GinZ er en flot Domina, lige efter tøsens smag. Det flotte hår, altid smilende, har en flot krop, ja en fryd for øjet, og så er stilletter med til at fuldende billedet.

Tøsen har helt sikkert ikke fået det hele med. Miss GinZ har fået en slavetøs.

Tøsen ser frem til besøg i fremtiden.

 

 https://www.dominaginz.com/

https://annoncelight.dk/showad/251736 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, ellers tak.

Men, jeg bliver altid skeptisk når en ny bruger, skriver en så positiv anmeldelse samt at lægge ud med at skrive at man har fulgt med på sidelinien et stykke tid...

Dernæst synes jeg det er pudsigt at Miss GinZ opretter en profil, og nogle dage efter opretter Ulla så en profil, hvor begge er inde og kommentere i en positiv anmeldelse af Miss Ginz. Så derfor synes jeg at denne anmeldelse virker lidt utroværdig. 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes nu mere det er lidt mærkeligt at Ulla skriver at han har sit første besøg, hos GinZ d. 29 Juni....og det skriver Ulla så også i dag at han havde...

Enten har han korttidshukommelse eller også er denne anmeldelse måske en uddybelse af første besøg? (som det også var sidst..... :D )

Hvorfor må vi ikke høre detaljer?

Den der med at skifte tøj udenfor, den hørte vi jo også om sidst...….du var hos hende på dit første besøg...når nej det var jo denne gang...æææææh?:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg
Lady Cherie skrev, for 18 minutter siden:

Jeg syntes nu mere det er lidt mærkeligt at Ulla skriver at han har sit første besøg, hos GinZ d. 29 Juni....og det skriver Ulla så også i dag at han havde...

Enten har han korttidshukommelse eller også er denne anmeldelse måske en uddybelse af første besøg? (som det også var sidst..... :D )

Hvorfor må vi ikke høre detaljer?

Den der med at skifte tøj udenfor, den hørte vi jo også om sidst...….du var hos hende på dit første besøg...når nej det var jo denne gang...æææææh?:ph34r:

Det kan vel ikke helt afvises, at det her er fra det første besøg fredag den 29. juni, der her er lavet en særskilt anmeldelse af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Jeg syntes nu mere det er lidt mærkeligt at Ulla skriver at han har sit første besøg, hos GinZ d. 29 Juni....og det skriver Ulla så også i dag at han havde...

Enten har han korttidshukommelse eller også er denne anmeldelse måske en uddybelse af første besøg? (som det også var sidst..... :D )

Hvorfor må vi ikke høre detaljer?

Den der med at skifte tøj udenfor, den hørte vi jo også om sidst...….du var hos hende på dit første besøg...når nej det var jo denne gang...æææææh?:ph34r:

Mit første indlæg, var i en anden streng. 

I dag har jeg lavet en regulær anmeldelse.

Når man finder det man søger på Eroguide, er det vil rimelig, at man aktivt bliver medlem, og deler sine erfaringer med andre herinde.

Tidspunkt for indmeldelse siger intet om personen. Og skulle alle nyindmeldte der laver en anmeldelse så være fake. Ikke i min optik.

Så kommentarer fra “sure gamle mænd” interesser mig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak fordi du ville dele din oplevelse Tøsen ;) <3 Det glæder mig rigtig meget ! 

 

Jeg forstår godt at nogle kan synes at det er lidt mystisk, men jeg kan forsikre jer om at jeg havde en super god leg med Tøsen, og det han beskriver er meget præcist og velformuleret ;)

Min profil her er relativt ny, - jeg er relativt ny som prof. Domina :)I skal være velkommen til at finde min profil på Fetlife.com, med profilen DominaGinz, eller kigge på min hjemmeside ;)

Hvis I har nogle spørgsmål eller gerne vil i kontakt med andre jeg har leget med, så skal I være velkommen til at sende mig en besked ;) 

 

Igen Tøsen, dejligt at du vil dele ;)<3 tusind tak! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige det er her i gang i med at skiver at det fake gøre jo at folk ikke gider at skiver, hvis man ikke særlige godt til så er det ikke ment at skiver har selv prøver skive en Anmeldelser og får kommentar lige som i skiver, gøre bare men ikke gider at skiver mere så folk kun kan lukke lort ud IKKE ALLE DER GODT TIL DET!!!!!

Så lade være skiver en dumt svar til det, kan være ved komme har gjort det bester han/hun kunne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lad mig slå fast; Jeg siger ikke at miss Ginz er fake eller noget. Jeg synes bare stadigvæk at tøsen ulla er utroværdig. Igen, så er det sjovt at de to profiler bliver oprettet så tæt på hinanden (GP først, "Gæst" efter), for at kommentere i de samme tråde. Og ja, den nye bruger, som laver en overrosende anmeldelse af en pige og lige kommer med den troværdige kommentar med at have fuldt med på sidelinien, klassisk!

Og ja selvfølgelig Ulla, jeg mener Miss Ginz, så er det mystisk at oprette en bruger og lave en positiv anmeldelse af sig selv. Det er set utallige gange før og tror ikke det har hjulpet positivt på forretningen. Og til lillefyren, så forstår jeg ikke helt hvad du skriver, men min fortolkning er, at folk skal have lov til at skrive i de tråde, hvor det lugter af falskhed. Nye brugere, kunne jo bare oprette sig, være lidt med i trådene med enten likes eller kommentere inden de skriver deres første anmeldelse, så ville de have fået nogle "troværdigheds-point" på kontoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jah, - jeg er bare super glad for at min slave vil dele sin oplevelse :)<3  

Jeg føler ikke at jeg kan gøre eller sige noget, for at overbevise dig sutteålen, - du skal dog stadig være velkommen til at skrive, hvis du har spørgsmål til mig, eller gerne vil i kontakt med andre jeg har leget med ;) 

Tak for tråden Tøsen <3 Vi ses næste gang ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid et dilemma, når en anmeldelse fra en ny bruger er så positiv. Og især nogle grundbegreber i en anmeldelse sjældent bliver fulgt. 

Så kan vi diskuterer om det er rimeligt at der kommer kritik og det holder andre for at skrive anmeldelser, da man ikke ønsker kritik. 

Først og fremmest må man accepterer andres mening, ellers skal man lade være med at skrive en anmeldelse. Så måske man bør tænke sig om, inden man trykker på tastaturet. 

Jeg vil gerne vende den 180grader og sige, at man skal vise respekt for dem, som sætter sig ned og bruger tid på at skrive en anmeldelse efter alle kunstens regler. Dyb respekt til dem. 

Ullas tråd er mere en hengivelse af sin domina, og det er der ikke noget galt i, og dem skal der også være plads til. 

God dag til alle 

Redigeret af Walter the Licker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...