Hop til indhold
etavolk

Lisa, Fredericia

Recommended Posts

Stadig Intet nyt herfra?

Har faktisk fået hul igennem på SMS og har aftalt 30 min imorgen. 

Ville blive rigtig glad, og mere tryg, hvis der var nogle herinde fra, som har noget at dele.

Så jeg håber virkelig på jeres hjælp, ellers må jeg jo tage en for holdet imorgen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde aftalt at vi skulle lege idag kl. 12. Hun ville idag ved 9 tiden sende mig adresse mm.

har stadig intet hørt, og telefonen er helt død????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ærgeligt. Hun ser ellers tiltalende ud men det hjælper jo ikke hvis man ikke kan mødes med hende.

Hvad aftalte I om priser og ydelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det mig at få hende besøgt.

Hun havde igår slukket sin telefon, grundet en ubehagelig kunde. Så tænkte at det var fair nok.

Hun skrev her til morgen, og vi aftalte at jeg skulle komme til hende KK. 10.30. Stedet er ok diskret, og lejligheden er ikke tydelig, men ok.

”Lisa” lever slet ikke op til billedet på sin annonce. Tror dog at beskrivelsen med størrelse, vægt osv passer meget godt. Det man ikke kan se på billedet er, at hun er tynd, ikke trænet tynd, men tynd, med løst hud på ballerne osv. hun har gule tænder og ligner generelt en noget brugt model....

vi havde aftalt 30 min med gensidig fransk, jeg måtte gerne lege med fingre i alle huller og hun ville tage min ladning i munden. Alt dette levede hun op til og hun havde også det ønskede outfit.

Der er for mit vedkommende ingen chance for en tur mere. Til dette er hun simpelthen for tynd, for meget hængehud på røven og generelt ser hun bare for brugt ud.

Tror iøvrigt ikke at der er ret meget hun ikke er til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunkist1 skrev, den 25/7/2018 at 14:51:

Så lykkedes det mig at få hende besøgt.

Hun havde igår slukket sin telefon, grundet en ubehagelig kunde. Så tænkte at det var fair nok.

Hun skrev her til morgen, og vi aftalte at jeg skulle komme til hende KK. 10.30. Stedet er ok diskret, og lejligheden er ikke tydelig, men ok.

”Lisa” lever slet ikke op til billedet på sin annonce. Tror dog at beskrivelsen med størrelse, vægt osv passer meget godt. Det man ikke kan se på billedet er, at hun er tynd, ikke trænet tynd, men tynd, med løst hud på ballerne osv. hun har gule tænder og ligner generelt en noget brugt model....

vi havde aftalt 30 min med gensidig fransk, jeg måtte gerne lege med fingre i alle huller og hun ville tage min ladning i munden. Alt dette levede hun op til og hun havde også det ønskede outfit.

Der er for mit vedkommende ingen chance for en tur mere. Til dette er hun simpelthen for tynd, for meget hængehud på røven og generelt ser hun bare for brugt ud.

Tror iøvrigt ikke at der er ret meget hun ikke er til.

Hej, hvad måtte du betale for sådan en tur??

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinjo skrev, for 1 time siden:

Hej, hvad måtte du betale for sådan en tur??

Jeg betalte 1000 kr for 30 min. Ikke at jeg var der i 30 min men det var min egen skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunkist1 skrev, 1 time siden:

Jeg betalte 1000 kr for 30 min. Ikke at jeg var der i 30 min men det var min egen skyld. 

Okay takker for svar, har du prøvet andre kvinder som også er tynde men bedre??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...