Hop til indhold

workithoney Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

God rating = svarer positivt på henvendelser, svarer ikke så fremt der er en chance for at få negativ feedback.

Rating systemet på Sugardaters var en joke (antager at det stadigt er)... jeg er en røv, men havde kronisk 5 stjerner ;) 

Skrevet

Hvordan er du kommet i kontakt med hende?

Hun svarer overhovedet ikke mig, på trods af at jeg endda har fået adgang til hendes private billede :D

Redigeret af just27fun

Skrevet
  • Author
just27fun skrev, for 32 minutter siden:

Hvordan er du kommet i kontakt med hende?

Hun svarer overhovedet ikke mig, på trods af at jeg endda har fået adgang til hendes private billede :D

Har hun læst dit brev?

Skrev et efter min mening, fornuftigt brev til hende. Så gik der lidt over en måned, så kom der svar. Tyder på at hun nok som mange andre piger, drukner i breve. 

• 5 months later...
Skrevet

Hvad fuck er det I snakker om?!??!??!? Dette debat skal slettets og det skal være nu!!!

Jeg har taget screenshot af denne samtale plus jeres profiler, og I kan blive anmeldt for det!

I HAR ÅBENBART IKKE FORSTÅET KONCEPTET I DET SIDEN I IKKE ENGANG KAN FORSTÅ AT. DET ER BARE IKE SÅDAN NOGET MAN DELER

FUCK JER I KLAMME STODDER

I SLETTER DET NU ELLERS TAGER JEG DET VIDERE OG I VED AT POLITIET KAN GÅ IGEMMEN SYSTEMTET 

Skrevet

Charmerende... :) 

Der er nu ikke noget ulovligt i tråden her, omend jeg godt kan forstå det ikke er videre behageligt.

Skrevet
Sparkster skrev, for 34 minutter siden:

Charmerende... :) 

Der er nu ikke noget ulovligt i tråden her, omend jeg godt kan forstå det ikke er videre behageligt.

Enig, tråden er et halvt år gammel, der bliver ikke udvekslet personlige oplysninger og profilen er slettet

What’s the point?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.