Hop til indhold
kolding-M

workithoney Esbjerg

Recommended Posts

Guest Sparkster

God rating = svarer positivt på henvendelser, svarer ikke så fremt der er en chance for at få negativ feedback.

Rating systemet på Sugardaters var en joke (antager at det stadigt er)... jeg er en røv, men havde kronisk 5 stjerner ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er du kommet i kontakt med hende?

Hun svarer overhovedet ikke mig, på trods af at jeg endda har fået adgang til hendes private billede :D

Redigeret af just27fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
just27fun skrev, for 32 minutter siden:

Hvordan er du kommet i kontakt med hende?

Hun svarer overhovedet ikke mig, på trods af at jeg endda har fået adgang til hendes private billede :D

Har hun læst dit brev?

Skrev et efter min mening, fornuftigt brev til hende. Så gik der lidt over en måned, så kom der svar. Tyder på at hun nok som mange andre piger, drukner i breve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad fuck er det I snakker om?!??!??!? Dette debat skal slettets og det skal være nu!!!

 

Jeg har taget screenshot af denne samtale plus jeres profiler, og I kan blive anmeldt for det!

I HAR ÅBENBART IKKE FORSTÅET KONCEPTET I DET SIDEN I IKKE ENGANG KAN FORSTÅ AT. DET ER BARE IKE SÅDAN NOGET MAN DELER

 

FUCK JER I KLAMME STODDER

I SLETTER DET NU ELLERS TAGER JEG DET VIDERE OG I VED AT POLITIET KAN GÅ IGEMMEN SYSTEMTET 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Charmerende... :) 

Der er nu ikke noget ulovligt i tråden her, omend jeg godt kan forstå det ikke er videre behageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Sparkster skrev, for 34 minutter siden:

Charmerende... :) 

Der er nu ikke noget ulovligt i tråden her, omend jeg godt kan forstå det ikke er videre behageligt.

Enig, tråden er et halvt år gammel, der bliver ikke udvekslet personlige oplysninger og profilen er slettet

What’s the point?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...