Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer.

Ikke så ofte jeg får lavet en anmeldelse her inde, men i dag syntes jeg ikke i skulle snydes.
Besøgte Madison her til aften og wow en dejlig pige. Inden jeg kommer for godt i gang får i lige linket: https://annoncelight.dk/showad/254338

Efter at have set billederne tænkte jeg det nok var fake som vi ser så tit, så var fast besluttet på at gå igen hvis det ikke var den samme pige.
Da hun åbnede døren fik jeg en dejlig overraskelse, hun har så sandelig ikke brugt falske billeder. Hun er nem at genkende på dem alle.

Hun har de samme store flotte øjne og samme fantastiske krop. Ud over at se dejlig var hun også bare rigtig sød.
Uden at gå for meget i dybten med hvad vi lavede, må jeg sige at det var en af de bedste oplevelser jeg har haft. Det eneste minus ved dette besøg, var egenlig mig selv. Men det gider i heldigvis ikke høre mere om. :D

Hun siger søndag er hendes sidste dag i denne omgang, så skynd jer og snyd ikke jer selv.

Hvis du læser med Madison, så tak for en dejlig halv time.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde læst anbefalinger fra hendes ophold i KBH så havde bestemt mig til et besøg når hun i denne uge kom til Odense. Desværre arbejder hun fra 12.00 - 24.00 og jeg kan kun tidligere på dagen pga. arbejde.

øv øv, først gik jeg glip af Mia Star pga. sygdom og nu når jeg heller ikke Madison. Øv øv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...