Hop til indhold
Grenå

Amanda Jylland

Recommended Posts

Guest Thomas Aalborg

Jeg er ret sikker på, at det er hende Amanda jeg har mødt nogle gange i Nørresundby og Aalborg og hun er seriøs en af de frækkeste kvinder jeg har mødt. 

Hun har en utrolig flot krop og så er hun mere end ualmindelig fræk i tanke og handling. 

Jeg har i flere år håbet på, at hun har vendt tilbage til det Nordjyske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, for 55 minutter siden:

Jeg er ret sikker på, at det er hende Amanda jeg har mødt nogle gange i Nørresundby og Aalborg og hun er seriøs en af de frækkeste kvinder jeg har mødt. 

Hun har en utrolig flot krop og så er hun mere end ualmindelig fræk i tanke og handling. 

Jeg har i flere år håbet på, at hun har vendt tilbage til det Nordjyske. 

Tak for info, hun ser så dejlig ud på de billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende flere gange og kommer der helt sikkert igen nu hun er kommet på disse kanter 

hun har det sidste lange stykke tid kun kunne besøges i Sønderjylland og der kommer jeg desværre ikke så tit 

Amanda er en fantastisk fræk kvinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg
Grenå skrev, for 18 timer siden:

Tak for info, hun ser så dejlig ud på de billeder

Nu så jeg lige de andre billeder på hendes profil og det er hende Amanda jeg har mødt flere gange. 

Kan huske jeg var meget positiv overrasket første gang jeg så hende. Flot ansigt og en guddommelig krop og svært at forestille sig en flottere barm. 

Sæt igang :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...