Hop til indhold

Amanda Jylland

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ret sikker på, at det er hende Amanda jeg har mødt nogle gange i Nørresundby og Aalborg og hun er seriøs en af de frækkeste kvinder jeg har mødt. 

Hun har en utrolig flot krop og så er hun mere end ualmindelig fræk i tanke og handling. 

Jeg har i flere år håbet på, at hun har vendt tilbage til det Nordjyske. 

Skrevet
  • Author
Thomas Aalborg skrev, for 55 minutter siden:

Jeg er ret sikker på, at det er hende Amanda jeg har mødt nogle gange i Nørresundby og Aalborg og hun er seriøs en af de frækkeste kvinder jeg har mødt. 

Hun har en utrolig flot krop og så er hun mere end ualmindelig fræk i tanke og handling. 

Jeg har i flere år håbet på, at hun har vendt tilbage til det Nordjyske. 

Tak for info, hun ser så dejlig ud på de billeder

Skrevet

Jeg har også besøgt hende flere gange og kommer der helt sikkert igen nu hun er kommet på disse kanter 

hun har det sidste lange stykke tid kun kunne besøges i Sønderjylland og der kommer jeg desværre ikke så tit 

Amanda er en fantastisk fræk kvinde 

Skrevet

Har besøgt hende i det syd-vestjyske super oplevelse og noget af det bedste franske jeg nogensinde har prøvet 

Skrevet
Grenå skrev, for 18 timer siden:

Tak for info, hun ser så dejlig ud på de billeder

Nu så jeg lige de andre billeder på hendes profil og det er hende Amanda jeg har mødt flere gange. 

Kan huske jeg var meget positiv overrasket første gang jeg så hende. Flot ansigt og en guddommelig krop og svært at forestille sig en flottere barm. 

Sæt igang :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.