Hop til indhold
Guest tzatiki

Lulu Love Ballerup

Recommended Posts

Guest tzatiki

Lulu Love lokkede med fristende sommerpriser, hvilket vil sige 800 kr. for en halv time, så det måtte prøves. Lulu holder til hos deluxedolls.dk i Ballerup, og det er ikke for ingenting at adressen ligger i Centrumgaden - for der er virkelig tale om centrum (få skridt ned ad en sidegade til gågaden). Ikke det mest diskrete sted.

Det var ikke svært at få en aftale istand, men denne eftermiddag var det ikke nogen god idé at have en aftale lige ved vagtskifte (kl. 16.00). Efter at være blevet planet et kvarters tid i lejlighedens minimale køkken, blev jeg vist ind i et ganske nydeligt og hyggeligt rum med en stor seng. Her måtte jeg så i flere omgange vente på at Lulu blev klar - imens jeg uden problemer kunne høre en svensker blive serviceret i rummet ved siden af. Dét var ikke turn-on for mit vedkommende.

Jeg ved ikke om det var svenskeren, stress over ventiden eller varmen, der satte en dæmper på driften, men ihvertfald var spændingen ved at forlade kroppen.

Da Lulu endelig gjorde sin entré, var hun også selv mere stresset end klar på dagens første kunde. Jeg blev en anelse skuffet over livetransmissionen af beskrivelsen og de billeder, som jeg havde set på deluxedolls.dk. Det er svært at tro, at der kun var 62 kg.

Den lidt svære start blev løftet op af ægte kys, superfransk og fransk til hende. Sidstnævnte skulle have smagt af honning, men havde desværre en smag af noget andet. Det ødelagde noget af glæden ved den ellers nydelige og glatbarberede mis.

Lulu har absolut en indbydende bagdel, og var efterhånden også blevet klar, og det gav mig heldigvis køreglæden igen. For 800 kroner var der fuld valuta for pengene.

Hvis du er til piger med former og ikke har noget imod lidt ekstra på sidebenene, så er Lulu bestemt et godt bud på en god dansk GFE, hvor du kan opleve noget indlevelse.

Ikke den bedste service på dagen, hvor jeg måtte skyde skylden på trafikken for at komme noget forsinket hjem, men vil ikke udelukke et genvisit hos deluxedolls.dk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...