Under Uret 43 Skrevet 11. Juli, 2018 Jeg besøgte Coco forleden. Det er efterhånden nogle år siden sidst. Fik et udemærket og gennemsnitligt blow med afslutning i munden til 500 kr. Både før og efter besøget, talte hun flere gange om at hun nærmest var ude af branchen og om hvor heldig jeg var at hun tilfældigvis lige var på job i dag, på trods af at hun havde haft en annonce oppe i ugevis, og har haft det on/off i årevis. Det var lidt som om at hun prøvede at bilde sig selv ind, at hun ikke rigtigt var i faget længere.. Som sagt, fin (uden at være noget særligt..) oplevelse og jeg havde lidt indtrykket af at hun måske burde lave noget andet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 11. Juli, 2018 (edited) Under Uret skrev, for 2 minutter siden: Jeg besøgte Coco forleden. Det er efterhånden nogle år siden sidst. Fik et udemærket og gennemsnitligt blow med afslutning i munden til 500 kr. Både før og efter besøget, talte hun flere gange om at hun nærmest var ude af branchen og om hvor heldig jeg var at hun tilfældigvis lige var på job i dag, på trods af at hun havde haft en annonce oppe i ugevis, og har haft det on/off i årevis. Det var lidt som om at hun prøvede at bilde sig selv ind, at hun ikke rigtigt var i faget længere.. Som sagt, fin (uden at være noget særligt..) oplevelse og jeg havde lidt indtrykket af at hun måske burde lave noget andet. Er det hende på billede 3 i profil? Redigeret 11. Juli, 2018 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Under Uret 43 Skrevet 11. Juli, 2018 underdog40 skrev, for 2 minutter siden: Er det hende på billede 3 i profil? Jeg tror ikke at det er hende, men det kunne godt til forveksling ligne hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 11. Juli, 2018 Nej det er ikke hende på billedet og jeg synes ikke det ligner hende heller.. det er noget tid siden jeg har besøgt hende, men jeg har ellers kun haft gode oplevelser langt over gennemsnitlige der.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 11. Juli, 2018 underdog40 skrev, for 52 minutter siden: Er det hende på billede 3 i profil? Det er hende på billede 1. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg