Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Coco forleden. Det er efterhånden nogle år siden sidst.

Fik et udemærket og gennemsnitligt blow med afslutning i munden til 500 kr.

Både før og efter besøget, talte hun flere gange om at hun nærmest var ude af branchen og om hvor heldig jeg var at hun tilfældigvis lige var på job i dag, på trods af at hun havde haft en annonce oppe i ugevis, og har haft det on/off i årevis. Det var lidt som om at hun prøvede at bilde sig selv ind, at hun ikke rigtigt var i faget længere..

Som sagt, fin (uden at være noget særligt..) oplevelse og jeg havde lidt indtrykket af at hun måske burde lave noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Under Uret skrev, for 2 minutter siden:

Jeg besøgte Coco forleden. Det er efterhånden nogle år siden sidst.

Fik et udemærket og gennemsnitligt blow med afslutning i munden til 500 kr.

Både før og efter besøget, talte hun flere gange om at hun nærmest var ude af branchen og om hvor heldig jeg var at hun tilfældigvis lige var på job i dag, på trods af at hun havde haft en annonce oppe i ugevis, og har haft det on/off i årevis. Det var lidt som om at hun prøvede at bilde sig selv ind, at hun ikke rigtigt var i faget længere..

Som sagt, fin (uden at være noget særligt..) oplevelse og jeg havde lidt indtrykket af at hun måske burde lave noget andet.

Er det hende på billede 3 i profil?

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

Er det hende på billede 3 i profil?

Jeg tror ikke at det er hende, men det kunne godt til forveksling ligne hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke hende på billedet og jeg synes ikke det ligner hende heller.. det er noget tid siden jeg har besøgt hende, men jeg har ellers kun haft gode oplevelser langt over gennemsnitlige der.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...