Hop til indhold
sleipnir

Big Cuban Silkeborg, opfølgning..

Recommended Posts

Jeg laver lige en opfølgning på mit tidligere indlæg som jeg ikke længere kan skrive i..

Link til tidligere indlæg

Jeg har besøgt Mary mange gange gennem tiden og har været godt tilfreds. Hun er ikke alles kop the, men jeg kan godt være i "det humør" og så er hun helt perfekt... 

Link

Sidst jeg var der (ved at være nogle måneder siden) havde hun købt et fitness apparat "som set i tvshop" og ville være sund og komme i form osv.....

Men da jeg var forbi her den anden dag havde hun virkeligt givet den gas! Jeg fangede hende på vej ind af døren fra fitness centeret i fitness tøj og hun har tabt sig meget, det er virkeligt pænt.

Stadigvæk store bryste og en god røv, men nu meget mindre ben/mave og hun ser bare glad og sund ud. Prisen er den samme, 300 for blow (med og uden) og 500 for 30 minutter med blide former...

 

Vi hyggede os og snakkede osv det var helt som det plejer. Rigtig godt brugt 500 kr. 

Man skal vide at hun er til komplimenter (man kan komme rigtig langt med "dine øjne er smukke osv", bare giv den gas), og hun tager ikke godt imod dårlig attitude osv..

Men med den rigtige holdning og respekt kan man have dejlige stunder sammen med Mary/Nancy/hvad hun nu ellers hedder i de forskellige annoncer. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgM skrev, for 35 minutter siden:

Har prøvet at ringe til hende men får et mobilsvar ?

Hun snakkede lidt om ferie, fik dog ikke fat i helt hvornår/hvor længe. Men det kan godt være det er derfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
easbam skrev, for 2 minutter siden:

Hvor befinder hun sig ? I selve Silkeborg by eller udenfor ?

Få minutter fra centrum i bil. Mod kjellerup (tror jeg det hedder, er ikke så sted kendt) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 6 minutter siden:

Hun lyder lækker :P

Hun er helt sikkert ikke alles smag, men ja jeg syntes bestemt hun er blevet lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad man kunne finde hende, er det hende der var i Balle Lige efter rundkørslen engang ? Hunner rigtig sød, ikke sååå flot. Men kunne sagtens blive det ved fx en god gang træning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
easbam skrev, for 23 timer siden:

Gad man kunne finde hende

Bare send hende en SMS

Del dette indlæg


Link til indlæg
79tretten skrev, for 7 timer siden:

Kan du hjælpe med et link? Den annonce du linker til er passiv og derfor uden kontaktoplysninger. 

Mine googleskills rækker tilsyneladende ikke

Jeg ved ikke hvorfor annoncen er nede, måske har hun nok faste kunder? 

Jeg har selvfølgelig et nummer men jeg ved ikke om det er noget hun vil give ud nu når annoncen er nede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Gem endelig det nr. Hun er ikke let at finde,

Annoncen er fra maj 2018, men bare nummeret stadig er det rigtige. Jeg prøver at få en aftale til fredag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste lidt herinde og syntes hun skulle ha et besøg og besøgte i sidste uge. Men OMG jeg skal aldrig tilbage igen. Slet ikke den person fra billede, men det havde jeg hellere ikke regnet med. Men det var godt nok en kedelig oplevelse. Hele rummet lignede bombet lokum og der var askebær med cigaret skodder og øl ved siden af. Det var dumt af mig at jeg ikke bare gik igen.,man kan jo altid være bagklog. Fik en mega amatøragtig massage der føltes som om hun havde en sandpapir i hånden. og selve agten var også bare så kedeligt at jeg vil helst glemme det  minde. Det eneste jeg havde lyst til var at afslutte og gå ud af døren. Og det var også det der skete. Jeg vil ikke anbefale hende. Brug pengene et andet sted hvor der er lidt mere service og bedre forhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...