Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

 

Så skete det fik laaaaangt om længe lavet en aftale med denne tøs....

Helt sikkert nogle kæmpe kasser hun har... Har da sjældent mødt en kvinde som kan bruge sin tunge og mund som hende.... 

Hun er klart et besøg værd....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Aalborgok skrev, for 24 minutter siden:

Hejsa

 

Så skete det fik laaaaangt om længe lavet en aftale med denne tøs....

Helt sikkert nogle kæmpe kasser hun har... Har da sjældent mødt en kvinde som kan bruge sin tunge og mund som hende.... 

Hun er klart et besøg værd....

Et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Sdrj6500 skrev, for 30 minutter siden:

Et link til hende?

Er det ikke normalt den måde en fyr spørger efter et link til nemtøs og ikke en glædespige

Alle brugere på EG, ved hvem hun er og hendes mange tråde og fordele og BAGdele.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
MushRoom skrev, for 2 timer siden:

Alle brugere på EG, ved hvem hun er og hendes mange tråde og fordele og BAGdele.

 

Vi har lige oprettet denne profil indenfor de sidste 12 timer, så derfor ved vi det ikke, det beklager vi da

Men ja det er en fyr der spørger, for det er M fra vores profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgok skrev, for 4 timer siden:

Hejsa

 

Så skete det fik laaaaangt om længe lavet en aftale med denne tøs....

Helt sikkert nogle kæmpe kasser hun har... Har da sjældent mødt en kvinde som kan bruge sin tunge og mund som hende.... 

Hun er klart et besøg værd....

Wow - lige noget for Riesenschwanz. Skøn kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 6 timer siden:

Et link til hende?

Velkommen 

For at gøre det nemt, så kan du klikke på dette link. Annonce-link

Ellers kan man typisk klikke på en GP navn og se deres enten alm. profil eller annonce profil.   Nemtøs har en alminindelig profil, hvor hun har angivet et link til Annoncelight.   Men ellers er EG opbygget på fin og overskuelig måde, så du skal nok hurtigt blive dus med de forskellige funktioner

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy

Lyder det hele ikke lidt som jalousi eller misundelse?

Nemtøs gør det godt på EG. Knepper og sutter godt i virkeligheden.. Vi "elsker" hende alle..

I skal da arbejde jer selv op... ... hvordan, er det op til jer..

Ja velkommen til. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
KimBigGuy skrev, for 1 minut siden:

Lyder det hele ikke lidt som jalousi eller misundelse?

Nemtøs gør det godt på EG. Knepper og sutter godt i virkeligheden.. Vi "elsker" hende alle..

I skal da arbejde jer selv op... ... hvordan, er det op til jer..

Ja velkommen til. ;)

misundelse? Hvor kom det fra?
vi er helt nye (under et døgn gamle herinde), hvordan skulle vi være misundelige på nogen på så kort tid

spurgte fordi M her var interesseret, vi er ikke misundelige på nogen herinde, vi ønsker alt godt for alle herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Sdrj6500 skrev, for 4 minutter siden:

misundelse? Hvor kom det fra?
vi er helt nye (under et døgn gamle herinde), hvordan skulle vi være misundelige på nogen på så kort tid

spurgte fordi M her var interesseret, vi er ikke misundelige på nogen herinde, vi ønsker alt godt for alle herinde

Hvorfor laver i ikke en anden tråd med jeres reklame?

Fint jeg tager det i mig igen.. jeg beklager.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Sdrj6500 skrev, for 5 timer siden:

ved ikke om i ikke kan se min/vores profil, men kan ikke vælge "Glædes-par"
Citeres fra vores profil....


Citat start.:

"Frækt par til sex tilbydes


Vi er et gift par der tilbyder fræk sex til Mænd. Kvinder og Par, og nej, vi kan ikke mødes alene hver for sig, det er os begge (til stede) eller ingen.
Vi er begge  til både mænd og kvinder.
Vi tilbyder trekanter eller firkanter som udgangpunkt (hvis der er specielle ønsker er vi til at snakke med) vi tilbyder Oralsex, Bi-sex (begge køn) alm blid sex, analsex, med mere da vi ikke har de store grænser og dermed kan giver dig mulighed for at prøve noget frækt med os (IKKE tis/bæ, dyr, BDSM, dominans eller tvang eller smerte på nogen måde), som du måske ikke har prøvet før. så hvis du vil have fræk sex med konen eller manden i centrum eller fræk sex med dig i centrum, kan du / i skrive en mail på [email protected] med Mobilnr, så ringer eller sms vi tilbage.

Q er 36 år, 174 cm, 63 kg., A75 Bryster, Stor dejlig fyldig røv
M er 47 år, 185 cm, 97 kg. og 18 Cm" 
Citat slut.!

Lyder sku da frækt, vil erindre det når jeg rammer Sønderjylland næste gang

velkommen til EG

Kh Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Aalborgok skrev, for 8 timer siden:

Hejsa

 

Så skete det fik laaaaangt om længe lavet en aftale med denne tøs....

Helt sikkert nogle kæmpe kasser hun har... Har da sjældent mødt en kvinde som kan bruge sin tunge og mund som hende.... 

Hun er klart et besøg værd....

Jeg er SÅÅÅ misundelig, kunne godt nu, her og hele tiden med den dejlige tøs :-)

Kh Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Tak Misjo 1 :rolleyes: Ja Tråden handler om Nemtøs :razz: Tak og hvis man så har noget pænt at tilføje, så fyr løs :P 

Hallo hallo skriver der ikk er nogen Bagdel ved Nemtøs :rolleyes: jeg tror bestemt der må være 1 :rolleyes:  

 

Nemtøs.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aalborgok skrev, for 21 timer siden:

Hejsa

 

Så skete det fik laaaaangt om længe lavet en aftale med denne tøs....

Helt sikkert nogle kæmpe kasser hun har... Har da sjældent mødt en kvinde som kan bruge sin tunge og mund som hende.... 

Hun er klart et besøg værd....

Tak for  et  dejligt  frækt møde i  naturen.  Dejligt  du  kunne  lide  min mund  og  tunge .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 14 timer siden:

misundelse? Hvor kom det fra?
vi er helt nye (under et døgn gamle herinde), hvordan skulle vi være misundelige på nogen på så kort tid

spurgte fordi M her var interesseret, vi er ikke misundelige på nogen herinde, vi ønsker alt godt for alle herinde

Jeg har rapporteret jeres indlæg og bedt om at få den slettet så den ikke afspore andres tråde.

I må jo vente på at der er en glad og tilfreds gæst eller modsat der laver en tråd om jer.

God sommer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har rapporteret jeres indlæg og bedt om at få den slettet så den ikke afspore andres tråde.

I må jo vente på at der er en glad og tilfreds gæst eller modsat der laver en tråd om jer.

God sommer 

Tak, for vi kan ikke redigere det væk eller slette det, og havde set set det ikke var tilladt, hvis det er det indlæg hvor vi citerede vores profil
Havde vi vidst det, havde vi ikke gjort det
og vi har intet behov for der kommer tråde om os, det vil intet betyde for os om der kommer positiv eller negativ tråd om os. Vil højst sandsyn ikke  læse den, hvis der kom en.


Og vi har skrevet til support og spurgt, om de kan hjælp, da vi ikke kan slette eller redigere

Redigeret af Sdrj6500
Glemte en detalje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 3 timer siden:

Tak, for vi kan ikke redigere det væk eller slette det, og havde set set det ikke var tilladt, hvis det er det indlæg hvor vi citerede vores profil
Havde vi vidst det, havde vi ikke gjort det
og vi har intet behov for der kommer tråde om os, det vil intet betyde for os om der kommer positiv eller negativ tråd om os. Vil højst sandsyn ikke  læse den, hvis der kom en.


Og vi har skrevet til support og spurgt, om de kan hjælp, da vi ikke kan slette eller redigere

Velkommen til @Sdrj6500

Herinde er vi ikke så glade for at anmeldelser bliver afsporet med andet end den pige de omhandler. Skulle i selv opnå en anmeldelse en dag, vil i nok også selv sætte pris på dette. 

Det er heller ikke tilladt med direkte reklame herinde, for hele forum vil ikke være andet end reklame, hvis vi tillader det. 

Jeg har slettet et par indlæg og fordi i er nye så slippe i for videre tiltale, men tag lige et kig i vores retningslinjer inden i poster næste indlæg herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Rooster skrev, for 4 minutter siden:

Velkommen til @Sdrj6500

Herinde er vi ikke så glade for at anmeldelser bliver afsporet med andet end den pige de omhandler. Skulle i selv opnå en anmeldelse en dag, vil i nok også selv sætte pris på dette. 

Det er heller ikke tilladt med direkte reklame herinde, for hele forum vil ikke være andet end reklame, hvis vi tillader det. 

Jeg har slettet et par indlæg og fordi i er nye så slippe i for videre tiltale, men tag lige et kig i vores retningslinjer inden i poster næste indlæg herinde. 

Undskylder mange gang, efter vi blev gjort opmærksom på det har vi læst dem igennem, og gør det flere gang, indtil de sidder fast

det er en stor fejl vi ikke læste dem fra start

endnu en gang undskyld 

Og tak for vi slipper med en advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, Lige nu:

Undskylder mange gang, efter vi blev gjort opmærksom på det har vi læst dem igennem, og gør det flere gang, indtil de sidder fast

det er en stor fejl vi ikke læste dem fra start

endnu en gang undskyld 

Og tak for vi slipper med en advarsel

I får ikke en advarsel, men kun en løftet pegefinger. 

Og så skal i altså ikke poste flere indlæg i denne tråd, for nu skal den handle om pigen der er anmeldt. Hvis i har mere at tilføje, kan i henvende jer på pm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
issen skrev, den 11/7/2018 at 12:10:

Jamen er hun ikke ansat på e g. Er her da hele tiden smilet 

Måske  har  du  hørt  om  den  mulighed at man kan  være  online/ikke  logget  af. Det  er  også  en  mulighed her  på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Thaimig skrev, den 11/7/2018 at 20:00:

Tak Misjo 1 :rolleyes: Ja Tråden handler om Nemtøs :razz: Tak og hvis man så har noget pænt at tilføje, så fyr løs :P 

Hallo hallo skriver der ikk er nogen Bagdel ved Nemtøs :rolleyes: jeg tror bestemt der må være 1 :rolleyes:  

 

Nemtøs.jpg

Muueemff, er tæt på at voldbolle min pc skærm nu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...