ara 51 Skrevet 11. Juli, 2018 Er der nogen der har kendskab til at der starter ny thaimassage på sdr. boulavard 70 hilsen Ara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 12. Juli, 2018 Ja, det er der, de tilbyder det hele , 3 piger var der. Rummet mindre ikke godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Honda Skrevet 12. Juli, 2018 ara skrev, den 11/7/2018 at 11:50: Er der nogen der har kendskab til at der starter ny thaimassage på sdr. boulavard 70 hilsen Ara I hvilken by? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 13. Juli, 2018 Honda skrev, den 12. juli 2018 at 11:18: I hvilken by? Tror kun der er en Sdr. Boulevard på Fyn,. Odense.. så mon ikke det er her, da tråden starter på en Fyn side.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 14. Juli, 2018 giganten skrev, den 12/7/2018 at 08:52: Ja, det er der, de tilbyder det hele , 3 piger var der. Rummet mindre ikke godt Og hvad hedder dette sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter91 2 Skrevet 15. Juli, 2018 Jeg var dernede i dag, og udefra står der ikke noget. Så jeg tror ikke at det hedder noget endnu. Jeg spurgte hvor lang tid at hun havde været her, så svarede hun at hun kun havde været der i en uge. Annoncen er her: https://annoncelight.dk/showad/245745 Ja rummet er ikke så stort, men hun giver en super god tantra massage. Det er godt første gang at jeg prøver det, så jeg kan ikke sige om jer, der har prøvet tantra, vil have samme oplevelse. Hun er rigtig sød at snakke med, selvom at hun har lidt svært ved at forstå hvad man siger. Og det er kun på engelsk. Og så er hun 26 år, hvilket er et plus for mig Der sad også en ung pige da jeg kom ind, som var 22 år, men hun tilbyder desværre ikke massage. Hun er der kun for at tage imod telefon opkald. Men der er en mere, som også giver massage, men hun var der ikke på det tidspunkt jeg var der. Og jeg ved ikke hvor gammel hun er. Hilsen Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 16. Juli, 2018 Peter91 skrev, for 11 timer siden: Annoncen er her: https://annoncelight.dk/showad/245745 Er dette det "nye" sted? Annoncen er den samme som har kørt i lang tid. Men måske har samme ejer flere steder eller de simpelt hen bare er flyttet fra det ene sted til det andet? Nogen der ved noget? Her er der skrevet lidt om stedet: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 17. Juli, 2018 Var forbi Nr. 70, mandag ved 11 tiden. vinduet er pyntet som Thai klinik.. Ringede på klokken, ingen åbnede.. om der var nogen der eller bare optaget med massage..? Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 17. Juli, 2018 Så noget sker der altså der... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter91 2 Skrevet 18. Juli, 2018 Sexeren skrev, den 17/7/2018 at 09:39: Var forbi Nr. 70, mandag ved 11 tiden. vinduet er pyntet som Thai klinik.. Ringede på klokken, ingen åbnede.. om der var nogen der eller bare optaget med massage..? Sexeren Jeg prøvede også at ringe på deres dør da jeg var der, og de åbnede ikke. Men der jeg bankede på, der åbnede de døren. Så jeg tror at deres dørklokke ikke virker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kristian_med_k 2 Skrevet 23. Juli, 2018 Er der nogen der har et telefonnummer til det nye sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter91 2 Skrevet 24. Juli, 2018 kristian_med_k skrev, den 23/7/2018 at 10:36: Er der nogen der har et telefonnummer til det nye sted? 52803568 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 27. Juli, 2018 Stak lige hovedet ind, torsdag.. hva vil du, blev jeg mødt med.. spurgte ind til lidt massage, og da jeg spurgte om de havde været andre steder i byen? Nævnte Thorsgade 1, svar ja og så blev døren åbnet, så jeg kunne forlade lokalet.. kunne se at de havde skærm, med camera som dækkede indgangspartiet .. de kunne se hvem der kom til dem og de der skulle op opgangen. mener ikke det er lovligt. .? kamera på offentlig sted, skal der tilladelse til. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 160 Skrevet 27. Juli, 2018 Det er Thorsgade 1 der er flyttet der over. De er flyttet for små 14 dage siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 19. September, 2018 Så er de flyttet igen, mener de nu er i nørregade, stadig Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg