Hop til indhold
Guest Ejer med kæreste til salg

Hardcore bdsm Gangbang

Recommended Posts

Guest Ejer med kæreste til salg

Hardcore bdsm Gangbang Tirsdag d. 17/7 kl 12-15 nær Viborg.

 

denne post er skrevet er min mand/ejer.

Fantastiske lokaler, faciliteter og legetøj, gabestok m.m. til formålet!

Min  danske kæreste er luder, (glædespige om man vil.) og hun ønsker at jeg arrangerer et gangbang, hvor jeg også deltager. Okay så...
Hun er 34 år, lille og slank, hun har små bryster og en lille rund røv.
Hun foretrækker mænd på over 50 år...
Hun tænder på at blive ydmyget, domineret og straffet. Hun sutter pik som om hun aldrig havde lavet andet.
Hun vil bære maske, I er velkomne til at gøre det samme.

Tirsdag den 17/7 fra 12-15 Nordjylland. Adresse oplyses efter seriøs aftale er på plads. Jeg ser gerne du oplyser din eroguide profil,.
Max 5 mænd pr. time. Og kun de første 2 timer.

Hvis du er interesseret i at deltage i de første 2 timer, er 3. time gratis. Hør mere om dette og priser ved nærmere henvendelse.
Man behøver ikke henvende sig på denne annonce, hvis man er meget under 50 år, eller hvis man ér over 50 men ingen erfaring har med hård s/m, da I ikke vil blive taget i betragtning.
 

Kontakt mig på denne email.
Martinog@netmail
hilsen Martin
 

IMG_20180711_093413.jpg

IMG_20180711_093502.jpg

IMG_20180711_093231.jpg

IMG_20180711_093158.jpg

IMG_20180711_101958.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Alm GangBang der ville være et par fyre som var interesseret, men nu stiller du så store krav til at disse fyre som skal deltage er hardcore i BDSM, så røg antallet ned på ca 1 deltager.

Det ka godt være din tøs vil bruges af andre fyre som er til BDSM, men eftersom jeg selv dyrker denne leg i det sorte univers og selv tager en tøs med i klub, så er der fandme ingen andre som skal praktisere den leg overfor hende. Det er hendes krav, det er min lov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, for 5 minutter siden:

Alm GangBang der ville være et par fyre som var interesseret, men nu stiller du så store krav til at disse fyre som skal deltage er hardcore i BDSM, så røg antallet ned på ca 1 deltager.

Det ka godt være din tøs vil bruges af andre fyre som er til BDSM, men eftersom jeg selv dyrker denne leg i det sorte univers og selv tager en tøs med i klub, så er der fandme ingen andre som skal praktisere den leg overfor hende. Det er hendes krav, det er min lov.

Mushroom,

vi har alle lyster og holdninger. 

Men jeg forstår ikke rigtig hvad du vil med dit indlæg andet end sige at det I gør er det rigtige og andet er forkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ejer med kæreste til salg
MushRoom skrev, den 11/7/2018 at 12:05:

Alm GangBang der ville være et par fyre som var interesseret, men nu stiller du så store krav til at disse fyre som skal deltage er hardcore i BDSM, så røg antallet ned på ca 1 deltager.

Det ka godt være din tøs vil bruges af andre fyre som er til BDSM, men eftersom jeg selv dyrker denne leg i det sorte univers og selv tager en tøs med i klub, så er der fandme ingen andre som skal praktisere den leg overfor hende. Det er hendes krav, det er min lov.

Lev og lad leve. Hver sine lyster. Min kvinde er stærk og vi har det sex vi vil ha' ja!? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...