Hop til indhold
Skumbananen

De sorte piger på Istedgade

Recommended Posts

Kan nogen fortælle mig, hvor de afrikanske piger på Istedgade tager en med hen? Jeg ved, at de før i tiden tog en med ned i den der sexbiograf, og at man så skulle betale for en kabine. Men nu er den vistnok lukket, så hvor foregår det så? Jeg har ikke specielt lyst til at gå med dem, hvis det skal foregå i en trappeopgang, eller jeg både skal betale pigen og leje et hotelværelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tjalfe

Hej Skumbanan.

Jeg skriver lidt om hvor jeg blev taget hen her (hele tråden handler netop om sorte gadeludere):

viewtopic.php?f=16&t=822

Som sagt foregik det ude i et baglokale på et snusket udskænkningsted på Istedgade... vist nok det eneste sted man kan købe en fræk fadøl, men kan ikke huske hvad stedet hedder.

Oplevelsen var forfærdelig og pigen var ude af døren efter 2 sek. Hør aldrig nogensinde hørt om nogen der har haft gode oplevelser ud af det.. og synes personligt det lugter af handlede piger

...

Jeg vil på ingen måder anbefale det!

Mange hilsner'Tjalfe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det evt. være det nu lukkede "NonStop" som ligger lige ved siden af kirken? Har aldrig været inde i rummene men i en brandert/polterabend har vi været en flok nede og få en fræk fadøl. I mine unge dage har vi også købt 24 timers adgang til biografen for at sove brandert ud inden toget gik hjem (ingen anbefalelsesværdig oplevelse :-) ).

De serverer vist også fræk fadøl i Club 34, det er dog kun thaikvinder og aner ikke om man kan leje et rum eller kabine på samme vilkår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ret forskelligt hvor de tager dig med hen.

Nogen tager dig med ned i Club 34 og bruger de samme kabiner som thaipigerne fra 1. salen bruger.

Andre bor X piger i en lejlighed i nabolaget og tager dig med derover.

Andre igen bor på hotel/vandrehjem på Vesterbrogade ude efter efter føtex og blockbuster.

Jeg vil dog fraråde dig at benytte disse piger, da de stort set alle sammen er handlede, tvinges til at arbejde ved hjælp af voodoo og andre trusler.

Tag på klinik i stedet for og helst en dansk en af slagsen, så har du sikkert bedre samvittighed bagefter og prisforskellen er ikke alverden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...