Hop til indhold
Christian40

Fantastisk smukke Leticia østerbro

Recommended Posts

Jeg har flere gange besøgt Leticia som er en utrolig smuk pige. Hun tilbyder olie massage og fransk uden gummi. Hun er fantastisk sød og man bliver fortryllet af hendes smukke ansigt og flotte krop. Hun er unik i branchen da der ikke findes mange med hendes udseende.

 

 

Redigeret af Rooster
Jeg havde ikke fået downloadet filen men kun et billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christian40 skrev, for 3 timer siden:

.... Hun er unik i branchen da der ikke findes mange med hendes udseende.

Hvor mange har du da besøgt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en frækkert, jeg kunne godt finde på at besøge hende når og hvis hun finder sexen frem på programmet. Og det uanset at en ny bruger har lavet en "anmeldese" samme dag som hun er kommet til DK...helt tilfældigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ubeskriveligt skrev, den 11/7/2018 at 18:21:

Hun er en frækkert, jeg kunne godt finde på at besøge hende når og hvis hun finder sexen frem på programmet. Og det uanset at en ny bruger har lavet en "anmeldese" samme dag som hun er kommet til DK...helt tilfældigt :)

Hun har været her on/off over et par år nu. I starten tilbød hun sex, og vist nok også den økologiske variant, men gradvist er hendes ydelser levet reduceret til det hun pt. tilbyder, så jeg tvivler på at hun vil begynde at tilbyde sex igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

Hun har været her on/off over et par år nu. I starten tilbød hun sex, og vist nok også den økologiske variant, men gradvist er hendes ydelser levet reduceret til det hun pt. tilbyder, så jeg tvivler på at hun vil begynde at tilbyde sex igen.

Ja, jeg kender udmærket den unge dame. Og det var også derfor jeg skrev når og hvis :) Ingen ved det, men håbet er lysegrønt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...