Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte i dag Jen ved Dee Day i Herluf Trolles gade, efter gennemsyn af anmeldelser herinde. Tak brødre.

En af mine bedste oplevelser med en af de skønne thai piger. :D

Jen tager dejligt smilende imod en og man ved bare fra starten af, at det bliver godt. Jeg syntes at hun er super dejlig, havde hun ikke fået hendes bryster fyldt så meget, vil jeg sige at hun er perfekt.

Jeg bestilte massage med FP til en tusse. massagen var i den bløde ende, men hun fandt dog et par steder der var ømme. Massagen var lige af den type jeg trængte til i dag.

Under "afslutningen" tager hun ikke meget initiativ, men jeg tror faktisk, at man bare skal spørge hvis man har spec. ønsker.

Anbefales. 

 

Der der mig bekendt ingen link til hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, den 10/7/2018 at 20:58:

Besøgte i dag Jen ved Dee Day i Herluf Trolles gade, efter gennemsyn af anmeldelser herinde. Tak brødre.

En af mine bedste oplevelser med en af de skønne thai piger. :D

Jen tager dejligt smilende imod en og man ved bare fra starten af, at det bliver godt. Jeg syntes at hun er super dejlig, havde hun ikke fået hendes bryster fyldt så meget, vil jeg sige at hun er perfekt.

Jeg bestilte massage med FP til en tusse. massagen var i den bløde ende, men hun fandt dog et par steder der var ømme. Massagen var lige af den type jeg trængte til i dag.

Under "afslutningen" tager hun ikke meget initiativ, men jeg tror faktisk, at man bare skal spørge hvis man har spec. ønsker.

Anbefales. 

 

Der der mig bekendt ingen link til hende.

 

Besøgte Dee Day Jen  forleden.

 

Bestilte en time ... massagen var middelhård ... selv om jeg bad om hård ... men "hård" er jo et relativt begreb, så jeg brokkede mig ikke yderligere, og det var ikke en dårlig massage ... absolut godkendt. Jen er thai, jeg mener ikke hun er på nogen billeder og . Hun er midt trediverne, og en flot/sprød pige med b-skåle, og  Afslutning e med fuld pakke var super. Kommer måske igen og besøger  hende med mindre hun rejser hjem til varmen og lyset inden :-)

Anbefales 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Dee Day / Jen  et Par gange og hun er en meget venlig og sød pige, fik 30 min. Dejligt sex med denne smukke lækker thai kvinde og aldrig gået derfra uden et kæmpe smil . Altid tilfredsstillet i hele kroppen og begge hoveder.
Mega fræk og utrolig nærværende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde et nyt besøg i Aarhus og jeres anmeldelser lokkede mig til genbesøg hos Dee Day som jeg ikke har besøgt længe.

Det var et godt valg. Jen er smuk, nærværende, lækker, super sød og ret så kælen. Jeg fik stærk lyst til at udforske Jen på alle leder og kanter og hun gengælder på en henrivende sensuel måde. Det blev til gensidig "massage" og GFE oplevelsen var helt i top.

Der var en yngre pige mere, som taler dansk. Hun er ikke så slank som Jen, men smilede så sødt at jeg var lige ved at hive hende med ind på briksen.

Der er vist ingen links til stedet pt., men til info er adressen Herluf Trollesgade 35. Deres nye telefonnummer står vist på døren eller på skiltet udenfor. Ved ikke om jeg må bringe det her, når de ikke annoncerer med det.

KH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
KusseHvisker skrev, for 1 time siden:

Havde et nyt besøg i Aarhus og jeres anmeldelser lokkede mig til genbesøg hos Dee Day som jeg ikke har besøgt længe.

Det var et godt valg. Jen er smuk, nærværende, lækker, super sød og ret så kælen. Jeg fik stærk lyst til at udforske Jen på alle leder og kanter og hun gengælder på en henrivende sensuel måde. Det blev til gensidig "massage" og GFE oplevelsen var helt i top.

Der var en yngre pige mere, som taler dansk. Hun er ikke så slank som Jen, men smilede så sødt at jeg var lige ved at hive hende med ind på briksen.

Der er vist ingen links til stedet pt., men til info er adressen Herluf Trollesgade 35. Deres nye telefonnummer står vist på døren eller på skiltet udenfor. Ved ikke om jeg må bringe det her, når de ikke annoncerer med det.

KH

Hej Hvisker....

Ved du om den anden yngre pige evt. var mutter selv. Utrolig sød og taler dansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 49 minutter siden:

Hej Hvisker....

Ved du om den anden yngre pige evt. var mutter selv. Utrolig sød og taler dansk. 

I mandags var den anden pige en jeg har set hos Aroma. Kan ikke huske om det er Tina eller Maria hun hedder. Hun er lidt chubby.

Jeg blev serviceret af Day, og det var godt.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...