Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg forbi PG i går og fik en halv time med Alba, hvilket jeg varmt kan anbefale.

Hun er smuk (kønt ansigt), har en dejlig krop med ægte c-skåls bryster og så er hun rigtig sød.

Oplysningerne på hjemmesiden passer og hun klart en af de flotteste og sødeste piger jeg har mødt.

Hun er ikke den bedste jeg prøvet rent seksuelt, men hun er i starten af 20erne så det er forståeligt nok og hun er på ingen måde dårlig. Hun er fræk og lader til at nyde det hun gør. Hun er intelligent og behagelig at snakke med.

Hun har som sagt en dejlig krop og så har hun en fantastisk eksotisk udstråling. Jeg spurgte til hendes udseende og så fik jeg lige en kort udredning af en meget sammensat etniske baggrund på både moderen og faderens side.

Besøg hende hvis er i til søde unge piger med en dejlig personlighed, lad være hvis i vil have erfaren pige som knepper jer sønder og sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forbi PG i går og fik en halv time med Alba, hvilket jeg varmt kan anbefale.

Hun er smuk (kønt ansigt), har en dejlig krop

Er hun slank?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun slank?

Nu er alt jo relativt, men ja jeg mener hun lever op til billedet på hjemmesiden og det skal også nok passe at hun vejer 55-60 kg.

Hun er ikke mager/skind og ben, men jeg husker hende ikke som overvægtig. Men som sagt så er grænsen jo flydende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad købte du?

etnisk? hvad er det?

Jeg købte en halv time og med etnisk så er det en imponerende blanding af alle mulige nationaliteter, som jeg ikke kan huske hvad er i dag. Mener både der var noget arabisk, europæisk og afrikansk. Både hendes mor og far var af blandet baggrund hvis jeg husker rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Angående det etniska, om jag minns rätt så var mamman Dansk men pappan Marokansk.

Jag håller också med om att hon gott kunde utvecklas lite gällande sexet - fans mycket att önska där.

Visst, hon är söt, ung - inte jätte slank.

Men man träffar henne knappast för att man bara ska titta, så i mitt tycke är hon inte värd pengarna.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...