Hop til indhold
Guest KimBigGuy

Danske Trine Tease

Recommended Posts

Guest KimBigGuy

https://annoncelight.dk/profile/Danske+Trine+Tease

Det hele startede med en gåtur inde i Aarhus gågade, frem og tilbage på de lokale cafeer og kaffebare. Fik en lille en her og der.. kiggede på alle de frække damer med næsten ingen tøj på.. ikke rart for lillemand.. (i kender det nok)

Jeg kiggede på Trine hun var heldigvis i Aarhus på det lokale bordel, besluttede mig for at skrive en sms til bordel mutter, ellers flink dame men hård.. hjem i bad, ned i byen igen. Ind på bordelet. Snakkede lidt med bordet mutter.. osv.

Så kom Trine ellers ind som en sol, hun fik pengene for en halv time, og gik igen.. jeg ventede nok 5-7 min, min tålmodighed kom på en prøve. Hun trådt ind i rummet igen og viste det hele frem, da jeg så så på de store dejlige sommer meloner, tænkte jeg: så var de minutter godt brugt.. jeg fik dem stak i hovedet, kan i tro. De var dejlige og runde..

Vi fik os en god snak om alt, hun var let at snak med.. Sexet var sq lækkert, det var ikke maskine sex (som man kender til) øjenkontakten var go. Pludselig bankede bordel mutter på døren, jeg tænkte: jeg må nok hellere gøre mig færdig det går ikke bordel mutter kommer ind med en kost.. Lillemand kunne godt havde brugt mere blod. Men hva f... Det var min skyld jeg var nærig.

Nu sidder jeg her og tænker: hvorfor købte jeg ikke en time til lillemand og mig selv, for hun var rar at snakke med.. og lillemand havde det os sjovt.

Gentagelse: ja for katten, men det bliver en Dinner Date i København.. Jeg havde det sq hyggeligt.

Det negative: hun er en hjerte æder, man kan let blive forelske, jeg er. Men det er i hendes store meloner. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...