jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 10. Juli, 2018 https://www.clublavita.de/ yes yes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasper00102 50 Skrevet 12. Juli, 2018 Hvordan mon det er med betaling nu.. Ser ud til at man bare betaler indgang nu .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 13. Juli, 2018 Har klubben været helt lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 14. Juli, 2018 Klubben er genåbnet jeg tager derned i næste uge, så næste uge igen kommer jeg med en update, pris strukturen er lavet om, 25 Euro per tur + 25 i indgang. En voldsom prisstigning, hvor meget tøserne får ekstra, i forhold til tidligere indtjening, ved jeg ikke (endnu). Stadigvæk billigere end "rigtig" FKK . Hvis det skal koste mig 200 Euro for en super fed dag/aften så er det ok med mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 14. Juli, 2018 jenslillemandhansenv2 skrev, for 6 timer siden: 25 Euro per tur + 25 i indgang Står der noget om priser - udover indgang til 25 Euro ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 14. Juli, 2018 jenslillemandhansenv2 skrev, for 7 timer siden: Klubben er genåbnet jeg tager derned i næste uge, så næste uge igen kommer jeg med en update, pris strukturen er lavet om, 25 Euro per tur + 25 i indgang. En voldsom prisstigning, hvor meget tøserne får ekstra, i forhold til tidligere indtjening, ved jeg ikke (endnu). Stadigvæk billigere end "rigtig" FKK . Hvis det skal koste mig 200 Euro for en super fed dag/aften så er det ok med mig. Ok Har ikke været der i over et år. Stoppede da de skiftede ejer. Syntes både klubbens og pigernes service faldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 14. Juli, 2018 Har aldrig fået dårlig Zimmerservice på denne klub, betjeningen i baren svinger dog en del (nej ikke svinger på den måde) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg