ÅbyhøjMand 193 Skrevet 10. Juli, 2018 Mødtes med @Mia dkkk i Aalborg i formiddags, efter anbefaling af @Token Og det er en anbefaling, jeg er evigt taknemmelig for! Mia er på AL: https://annoncelight.dk/showad/234548 Det er ægte billeder, og jeg synes hun er endnu sødere i virkeligheden. Mia er fra Rusland, og hun er simpelthen så smuk og lækker: de frækkeste og varmeste øjne, som man kan svømme helt hen i mens man har sex. Et topdejligt smil. Og så den krop. Hold da op! Alt hvad der er godt ved ungdom er samlet i den. Blød, marmorfarvet, frisk. Den dejligste røv. Og hendes bryster... Hendes bryster får en hårdkogt ateist som mig selv til at overveje, om ikke der alligevel må være en skaber bag det hele. Har jeg mon set smukkere og mere velsiddende bryster før? Mia er sød og nem at tale med på hendes udmærkede engelsk. Enorm opmærksom og smilende. Dejlig sex - jeg fik en time med massage, fransk, dansk og ægte kys. Massagen var glimrende, hun er god til både hård massage (uden dog at være uddannet eller ekspert) og til erotisk B2B. Hendes kys er hotte og dejlige. Fransk aldeles glimrende og over gennemsnittet. Og fræk og dejlig dansk, indtil jeg slet ikke kunne mere og bare måtte komme ved synet af denne gudinde så tæt på mig. Perfekt GFE. På en skala fra 1-10 er hun helt klart en 11'er! Skal helt, helt sikkert se hende igen. Min Gud, de bryster... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mia dkkk 19 Skrevet 10. Juli, 2018 (edited) Thanks for the review !!!! I want told you are nice person !!! See you next time And I'm happy to hear you have moments good whit me !!! Redigeret 10. Juli, 2018 af Mia dkkk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 10. Juli, 2018 ÅbyhøjMand skrev, for 3 timer siden: Mødtes med @Mia dkkk i Aalborg i formiddags, efter anbefaling af @Token Og det er en anbefaling, jeg er evigt taknemmelig for! Mia er på AL: https://annoncelight.dk/showad/234548 Det er ægte billeder, og jeg synes hun er endnu sødere i virkeligheden. Mia er fra Rusland, og hun er simpelthen så smuk og lækker: de frækkeste og varmeste øjne, som man kan svømme helt hen i mens man har sex. Et topdejligt smil. Og så den krop. Hold da op! Alt hvad der er godt ved ungdom er samlet i den. Blød, marmorfarvet, frisk. Den dejligste røv. Og hendes bryster... Hendes bryster får en hårdkogt ateist som mig selv til at overveje, om ikke der alligevel må være en skaber bag det hele. Har jeg mon set smukkere og mere velsiddende bryster før? Mia er sød og nem at tale med på hendes udmærkede engelsk. Enorm opmærksom og smilende. Dejlig sex - jeg fik en time med massage, fransk, dansk og ægte kys. Massagen var glimrende, hun er god til både hård massage (uden dog at være uddannet eller ekspert) og til erotisk B2B. Hendes kys er hotte og dejlige. Fransk aldeles glimrende og over gennemsnittet. Og fræk og dejlig dansk, indtil jeg slet ikke kunne mere og bare måtte komme ved synet af denne gudinde så tæt på mig. Perfekt GFE. På en skala fra 1-10 er hun helt klart en 11'er! Skal helt, helt sikkert se hende igen. Min Gud, de bryster... Tak for din fine anmeldelse Sutter hun uden og tager hun det i munden eller ud over ansigtet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg