Hop til indhold
cumonface

Brianna ( ægte billeder og bryster )

Recommended Posts

 Kommer lige fra et dejligt besøg hos Brianna som er en sød pæn ung pige som i virkeligheden ser ud som på hendes billeder i hendes annonce her

Jeg fik et godt superfransk og fik klemt godt på hendes dejlige naturlige store bryster. Kan man lide hvad man ser så tøv ikke med at lave en aftale da hun kun er her 2 dage endnu.

Pæn pige med en god krop og naturlige store bryster pige 8,5. gfe 8 . sf. 9,5 .  cof/cif 8,5. Stedet 9,5. Oplevelsen 9,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper

fedt ! så hendes fotos og tænkte at no way hun kan købes for 700 kr - tusind tak og det er lige præcis derfor det hér site er ok !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først er fremmest, er det mit første indlæg.. Jeg har fulgt meget med på sidelinjen, men tænkte jeg måtte til at give mine input også en gang imellem :) 

Jeg har lige været forbi Brianna, og jeg kan kun nikke genkendende til cumonface's beretning. Brianna er meget sød, smilende, og service minded. 

Min store fetich som mit profil navn siger er lig med cumonface, og det skuffede ikke. Dejligt blow med indlevelse, og fræk øjenkontakt ved afslutningen. 

Jeg kommer meget og selvom der både røg noget i håret og også andre steder, brokkede hun sig ikke og tog det med et smil ;) 

Pigen 8. gfe 8 . sf. 9 .  cof/cif 9.5. Stedet 7.5 . Oplevelsen 9.5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi forleden. Hun er sku en frækkert den røv er perfekt. Godt blow sex derimod, lidt af en udfordring.... Hendes fisse var åbentbart øm noget jeg fik at vide efter akten. Fik helt ondt af hende hun har nok haft for travlt. 

Hun tager hjem snart det tror jeg er godt for hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
happycamper skrev, den 10/7/2018 at 14:58:

fedt ! så hendes fotos og tænkte at no way hun kan købes for 700 kr - tusind tak og det er lige præcis derfor det hér site er ok !

Jeg tænker også at 700 for 30 mins er en fin pris - kan man mon komme 2 gange? Eller mon man skal købe en time for at komme 2 gange....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...