Hop til indhold
BillyHill

Dracula-netværk optrævlet

Recommended Posts

Guest allo-allo

Umiddelbart ser det ud til, at det er entré-beløbet på mellem DKK 10.- og 50.000, der placerer Dracula-ligaen som nogle slemme drenge. På de mest hypede københavnske bordeller er det vist ret almindeligt at betale DKK 1.100 i leje og annonce-bidrag for en otte timers vagt. herudover skal lægges penge til telefonpigen. Et enkelt sted er der også en succes-fee, når GP'ens omsætning på en dag overstiger DKK 5.000 og endnu en succes-fee, når hun runder de ti tusser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 28 minutter siden:

Umiddelbart ser det ud til, at det er entré-beløbet på mellem DKK 10.- og 50.000, der placerer Dracula-ligaen som nogle slemme drenge. På de mest hypede københavnske bordeller er det vist ret almindeligt at betale DKK 1.100 i leje og annonce-bidrag for en otte timers vagt. herudover skal lægges penge til telefonpigen. Et enkelt sted er der også en succes-fee, når GP'ens omsætning på en dag overstiger DKK 5.000 og endnu en succes-fee, når hun runder de ti tusser.

Umiddelbart læser jeg artiklen lidt anderledes.  Det er min opfattelse at kernen har været at Dracula netværket dels består af en del tidligere dømte og udviste, samt at de via falske ID er kommet tilbage til DK og forsat med at begå forskellige former for kriminalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Umiddelbart læser jeg artiklen lidt anderledes.  Det er min opfattelse at kernen har været at Dracula netværket dels består af en del tidligere dømte og udviste, samt at de via falske ID er kommet tilbage til DK og forsat med at begå forskellige former for kriminalitet.

Sådan læser jeg den også, men jeg hæftede mig også ved beløbene, som jeg så relaterede til anerkendte danske virksomheder inden for "fysisk velvære" og udvikling af kropssproglige kompetencer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som kan forklare mig hvorfor man frivilligt skulle betale 10.000 kr. - 50.000 kr. for at arbejde på et bordel? Det lugter da langt væk af menneskehandel, hvis ellers oplysningerne er korrekte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, for 2 minutter siden:

Er der nogen som kan forklare mig hvorfor man frivilligt skulle betale 10.000 kr. - 50.000 kr. for at arbejde på et bordel? Det lugter da langt væk af menneskehandel, hvis ellers oplysningerne er korrekte. 

 

Det fungerer som regel således:  Forbryderne finder frem til unge uvidende piger og lover dem guld og grønne skove for at arbejde som hushjælp eller lignende i et vest-Europæisk land.

I begyndelsen bliver pigerne opvartet med tøj, make-up, etc.etc., får en forsmag på "det søde liv",  men får derefter at vide, at de skylder mange penge for transport, pas, papirer, beskyttelse, etc.  Disse astronomiske beløb skal afdrages, og helst hurtigt, og det kan kun gøres ved at ligge på ryggen på diverse  bordeller.  Forbryderne flytter rundt på pigerne som et omrejsende cirkus.  Pigerne bevogtes, og har ikke mulighed for at flygte.  Lykkes en flugt, bliver hun hurtigt fundet, og bliver maltrakteret som et "eksempel" for hendes medsøstre.

En ond cirkel, som pigerne har svært  ved at komme ud af.  Flere vælger dog at blive frivilligt når de har fået smag for det søde liv og pik i metermål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver muligvis beskyldt for hykleri nu, men jeg har intet i mod at kneppe en ung pige fra Østeuropa for 500 kr. Men jeg har altså noget i mod hvis hun ikke får 1 krone ud af dem, men skal aflevere dem til en bagmand. Glad for jeg ikke har besøgt stedet og at jeg gerne betaler lidt ekstra med det håb om at pigerne bliver behandlet ordentligt og få noget økonomisk ud af det selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, for 9 minutter siden:

Jeg bliver muligvis beskyldt for hykleri nu, men jeg har intet i mod at kneppe en ung pige fra Østeuropa for 500 kr. Men jeg har altså noget i mod hvis hun ikke får 1 krone ud af dem, men skal aflevere dem til en bagmand ...

Prøver du ikke her at løse cirklens kvadratur?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, for 6 minutter siden:

Forstår ikke spørgsmålet? Kvadratur?

Det, jeg mener, er, at ondulere en østeuropæer for kun 500 kr. burde i sig selv være umuligt.

Det, du i virkeligheden efterspørger, er det bedste af begge verdener: En billig omgang til dig selv og alligevel fuld fortjeneste til pigen.

Det er to vanskeligt forenelige størrelser.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, for 9 minutter siden:

Forstår ikke spørgsmålet? Kvadratur?

Cirklens kvadratur er en konstruktionsopgave, hvor man med passer og lineal som eneste hjælpemidler skal tegne et kvadrat, som har samme areal som en given cirkel. Se eventuelt konstruerbare tal for de nøjagtige regler. Opgaven er et af de klassiske matematiske problemer som blev undersøgt i oldtidens Grækenland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De 500 kr. var lige så meget billedesprog. Det kan også være mere. Men jo. Har som sagt ikke noget i mod at kneppe dem for penge, hvis bare de selv får noget ud af det økonomisk. Jeg ville heller ikke bryde mig om at gå ud og spise et sted og så vide at alt personalet bagefter skulle aflevere alle deres drikkepenge til chefen og i øvrigt ikke fik løn. 

Men var godt klar over jeg satte røven i klaskehøjdd og måske blev anklaget for dobbeltmoral. Dog har du da en pointe omend mange piger lejer sig ind i Airbnb og hoteller. Her uden bagmænd antager jeg. 

Redigeret af jydetampen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 minut siden:

Cirklens kvadratur er en konstruktionsopgave, hvor man med passer og lineal som eneste hjælpemidler skal tegne et kvadrat, som har samme areal som en given cirkel. Se eventuelt konstruerbare tal for de nøjagtige regler. Opgaven er et af de klassiske matematiske problemer som blev undersøgt i oldtidens Grækenland.

Du tjekkede også lige Wiki? Haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
jydetampen skrev, 1 time siden:

jeg gerne betaler lidt ekstra med det håb om at pigerne bliver behandlet ordentligt og få noget økonomisk ud af det selv. 

Ja det er da bestemt et fromt ønske. Men hvornår har hun fået noget økonomisk ud af det? Er det når banditten stjæler 75%, 50%, 25%? Det er ikke som sådan et spørgsmål til dig, Jydetamp :)

Jeg så hellere at banditten blev hevet helt ud af ligningen, så pigen selv bestemmer hvad services hun ønsker at købe af andre. Men det er så nok også bare et fromt ønske.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...