Hop til indhold
Borende X

Bandeuvæsenet trives

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Det er lidt kedelig og sørgelig læsning:

https://ekstrabladet.dk/112/politiet-netvaerket-dracula-drev-bordeller-og-hjalp-kriminelle/7228978

Det må jo kunne betale sig og kunne lade sig gøre, fordi der er et marked for det.

Ja Straffen er ikke hård nok, og afsonings forhold for luksuriøse, korruptionen i Rumæninener nok så stor og udbredt at de løslades og slipper for tiltale i øvrigt i hjemlandet eller frikendes, eller ikke straffes ved en dom i retten. Der er kun en farbar vej for at hjælpe de kvinder, at holde sig fra dem, de der har være forbi, må nu have en grim smag i munden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skyldes den tåbelige og dobbeltmoralske lovgivning om rufferi.

Når det er kriminelt at drive bordel, er det kun kriminelle, der driver bordel.

Hvis man kunne udleje faciliteter til prostitution legalt ville seriøse spillere kunne komme på banen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Sørgelig historie, men @Borende X, har du ikke lagt den i forkert forum, der er ikke just megen hygge i den historie.

Jeg overvejede skam, hvor jeg skulle lægge den. Jeg synes ikke rigtigt, den hører hjemme under politisk debat. Men det er rigtignok ikke hyggelæsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...