Hop til indhold
Silkeborg61

Intim pleje - trimning/barbering (Jylland - øst)

Recommended Posts

Hej derude! :D

Er der, blandt alle i med en masse kendskab til "markedet", nogen der kender, eller selv har oplevet, eller blot stødt på, nogen der tilbyder Intimbarbering/-trimning...?

Det må gerne være inkl. evt. "afslutning", men det er ikke afgørende :P

Søger oplysninger fra det Midt-/Østlige Jylland - men, anmeldelser/erfaringer fra andre områder er selvfølgelig også velkomne!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke der er mange piger der annoncerer med det, men spørger du ad, så er der garanteret mange der gerne vil gøre det. Jeg har haft nogle stykker som ønskede det samme som dig og jeg syntes da bare det var sjovt at prøve lidt nyt. Dog skal du nok regne med selv at medbringe diverse remedier, men hør pigen ad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke der er mange piger der annoncerer med det, men spørger du ad, så er der garanteret mange der gerne vil gøre det. Jeg har haft nogle stykker som ønskede det samme som dig og jeg syntes da bare det var sjovt at prøve lidt nyt. Dog skal du nok regne med selv at medbringe diverse remedier, men hør pigen ad.

Tror, du sikkert har ret Sanne - ihvertfald er det ikke noget, jeg er faldet over i annoncer osv... Det er måske lidt svært at bringe på bane i en given "situation" - so to speak - men ja, man kunne sikkert nok bare spørge ad.

For at uddybe, så "går" jeg nok også mest efter det i en rimelig "stand-alone" situation og ikke så meget i forlængelse af (eller indledning til) et "almindeligt" sex-samvær... Tænker, der skal jo osse være lidt "i det" for pigen, for at nogen gider udbyde det! :-) Det kan sagtens handle om "udbud og efterspørgsel" - er efterspørgslen ikke stor/tydelig nok, så er udbuddet heller ikke...

Andre igen kan måske syns, det er lidt 'kinky' - både som kunde og som pige...

Har i øvrigt lige læst din profil-/annoncetekst igennem - min kompliment! :-) Og det er en fantastisk 'buket' af spændende 'lege' du tilbyder! ;-)

Tak for svaret og ha' en go' aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver du '..evt. med afslutning..'

Der findes jo masser af steder, der tilbyder kropspleje og intimbarbering/voksning. Men altså uden antydning af seksuelt ..

f.eks: http://www.nailsinthecity.dk/wax-by-mas ... ommen.html

/snakie (som indtil videre har klaret sig med gilette :) )

Snakie - tak for linket.... :-) Jeg kender godt Masja's butik faktisk....

- overvejer lidt, om ikke jeg har fortrudt, dén tilføjelse til min sætning: "...men det er ikke afgørende..." :lol:

Men ja, - hvis det udelukkende går på "det praktiske", så har jeg (endnu da) heller ikke problemer med, hverken at SE eller NÅ det, jeg foretager mig! ;) (Kan ikke huske, om der lige stod Gillette på pakken)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er en pige som jeg tidligere har besøgt, og jeg kan huske at hun i tidligere annonceringer har tilbudt intim barberinger.

Ingen tvivl om at du selv bestemmer her hvordan der afsluttes.

http://www.voksenlisten.dk/creampie-milf

dog kræves det dog at du vender bilen vestpå.

Jeg kan sagtens anbefale pigen, jeg bryder mig dog ikke om at hun nu tilbyder sex uden gummi,

jeg ville hellere have at hun tilbød et kys i stedet.

God fornøjelse med at få studset bollerne samt få dem tømt bagefter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nody

Silkeborg

Jeg ved godt at der er et lille stykke vej vestpå til denne dame http://www.sunnythebest.dk/

men jeg garanterer dig for en rigtig god oplevelse.

Hun er sexlysten, med på lidt af hvert og desuden en fantastisk sød pige.

Har været der mange gange for nogle år siden og har ved en enkelt lejlighed også prøvet hendes evner ud i kunsten at trimme "skægget" :D

God fornøjelse.

Nody

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er en pige som jeg tidligere har besøgt, og jeg kan huske at hun i tidligere annonceringer har tilbudt intim barberinger.

Ingen tvivl om at du selv bestemmer her hvordan der afsluttes.

http://www.voksenlisten.dk/creampie-milf

dog kræves det dog at du vender bilen vestpå.

Jeg kan sagtens anbefale pigen, jeg bryder mig dog ikke om at hun nu tilbyder sex uden gummi,

jeg ville hellere have at hun tilbød et kys i stedet.

God fornøjelse med at få studset bollerne samt få dem tømt bagefter :D

Ole, tak for link'et til Creampie-Milf... Hun er bestemt på "interesseliste" her - og må nok sige sige, at "hver ting til sin tid" - sådan forstået,at jeg ingen problemer har med, hun tilbyder "the real-thing" - og syns det må være op til hver enkelt, hvad man efterspørger...

Igen, så kombineres hendes ydelser nu sikkert med dette specielle "tiltag" - so to speak - og det er, ihvertfald ikke i første ombæring dén sex-samværs del jeg efterlyser!

Men, ellers - så er hun bestemt blandt de meget lækre bud på en skøn pige i "branchen"! ;-)

Silkeborg

Jeg ved godt at der er et lille stykke vej vestpå til denne dame http://www.sunnythebest.dk/

men jeg garanterer dig for en rigtig god oplevelse.

Hun er sexlysten, med på lidt af hvert og desuden en fantastisk sød pige.

Har været der mange gange for nogle år siden og har ved en enkelt lejlighed også prøvet hendes evner ud i kunsten at trimme "skægget" :D

God fornøjelse.

Nody

Nody - tak for link'et! :D

Hun ser rigtig dejlig ud - og tilbyder også rigtigt meget varieret - netop det, der gør en pige spændende!

Afstanden er jo et lille issue - har du selv besøgt hende? Det skulle være en ekstra-oplevelse, en gang man er på de kanter i anden sammenhæng, ville jeg tænke... :)

Anyway - kanon godt indspark her - en pige, man ellers ikke har læst/hørt så meget om - og det lader til, at det fortjener lidt opmærksomhed! ;)

Nogen af jer, der i øvrigt har set og nærlæst Sanne's (Sanne, der skrev et indlæg ovenfor) fulde annonce ordlyd og galleri m.v.?

http://massage.side6.dk/sanne

- jeg fornemmer, der er en rigtig spændende pige hér, vi er nogle, der måske har overset! :P

Sanne, jeg tror, jeg lige skriver et par ord til dig! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nody

Silkeborg

Som jeg skrev i mit indlæg, så har jeg besøgt Sunny mange gange igennem årene og gør det med glæde igen hvis der kommer en lejlighed til det.

Normalt er jeg ikke den der fremhæver enkelte piger frem for andre, men lige præcis her er der tale om en ener ud i kunsten at dyrke sex.

Nody

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silkeborg61 :

Hvis du før har overset Sanne, er det absolut en fejltagelse :-)

Hvis de ydelser, hun lister op tænder dig, så skylder du sig selv at aflægge hende et visit.

Sanne er så sød, naturlig, ligefrem og nem at snakke med. Hvad hun skriver kan du til enhver tid regne med uden at skulle lægge til eller trække fra, og hun kan åbenlyst li', hvad hun laver.

Selv har jeg nydt hendes evner udi det græske en enkelt gang (hun giver kun), og det har været super oplevelse.

/Snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silkeborg61 :

Hvis du før har overset Sanne, er det absolut en fejltagelse :-)

Hvis de ydelser, hun lister op tænder dig, så skylder du sig selv at aflægge hende et visit.

Sanne er så sød, naturlig, ligefrem og nem at snakke med. Hvad hun skriver kan du til enhver tid regne med uden at skulle lægge til eller trække fra, og hun kan åbenlyst li', hvad hun laver.

Selv har jeg nydt hendes evner udi det græske en enkelt gang (hun giver kun), og det har været super oplevelse.

/Snakie

Snakie, jeg tror (fornemmer) jeg ved, hvad du også gør opmærksom på! :-)

Dejligt med sådan en troværdig "anmeldelse" - mellem linierne - af en sød pige, som på mig virker virkelig troværdig! (altså både din anbefaling OG også Sanne)

Så ja, jeg har selvfølgelig skrevet til hende - og jeg glæder mig rigtigt meget til at træffe hende engang!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...