Hop til indhold

Recommended Posts

Guest HanElefant

Jeg skrev en sød besked til hende om rejser og andet, og hendes svar var bare: 
"3000DKK for en time"  

Det virkede lidt for "pro", og hendes udseende er heller ikke helt min smag, så jeg takkede nej tak. Men prøv og lad os høre om hun er en oplevelse man ikke kan leve uden? ;D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gik ik og det kommer aldrig til at gå. 

Held og lykke til jer andre, men min tålmodighed er brugt op :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
Klumb skrev, for 5 timer siden:

Det gik ik og det kommer aldrig til at gå. 

Held og lykke til jer andre, men min tålmodighed er brugt op :lol:

Hvad gik ikke? Aflyste hun eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, for 9 timer siden:

Hvad gik ikke? Aflyste hun eller?

Hun skriver hvor vi skal mødes og hvornår jeg er der. Så skriver jeg en halv time. Halv time efter er jeg der, hun er ik. Jeg venter et kvarter, ingen respons så jeg kører min vej igen. En time efter skriver hun hov jeg så beskeden for sent og nu kan hun ikke og jeg tænker nej det klart, du jo bare en narrefisse :blink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
Klumb skrev, for 6 timer siden:

Hun skriver hvor vi skal mødes og hvornår jeg er der. Så skriver jeg en halv time. Halv time efter er jeg der, hun er ik. Jeg venter et kvarter, ingen respons så jeg kører min vej igen. En time efter skriver hun hov jeg så beskeden for sent og nu kan hun ikke og jeg tænker nej det klart, du jo bare en narrefisse :blink:

 

F*CK hvor nederen - det har jeg prøvet med 2 piger nu... kald mig bare dum men med den ene pige 2 gange, så er blevet brændt af 3 gange ialt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, for 39 minutter siden:

F*CK hvor nederen - det har jeg prøvet med 2 piger nu... kald mig bare dum men med den ene pige 2 gange, så er blevet brændt af 3 gange ialt.. 

Det er første gang jeg prøver det, men det er også første gang nogensinde jeg lægger mig ud med dem under 30. Kæft de er nogle værre karle, de er værre end at komme i gennem til lægen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
HanElefant skrev, for 3 timer siden:

F*CK hvor nederen - det har jeg prøvet med 2 piger nu... kald mig bare dum men med den ene pige 2 gange, så er blevet brændt af 3 gange ialt.. 

Prøv at tilbyde dem... hmmm 12.000? Det er jo blot et greb i lommen :D 

Klumb skrev, for 2 timer siden:

Kæft de er nogle værre karle, de er værre end at komme i gennem til lægen :lol:

Jeg skrev meeeget sjældent til nogen under 25... 9/10 gange var det spild af tid, den sidste 1/10 gik så rigtigt galt :D og er direkte årsag til at jeg ikke er på SD mere.

Min erfaring er at lige så snart kommunikationen skifter til et andet medie and SD, så er der er ret stor chance for at det holder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 52 minutter siden:

Prøv at tilbyde dem... hmmm 12.000? Det er jo blot et greb i lommen :D 

Jeg skrev meeeget sjældent til nogen under 25... 9/10 gange var det spild af tid, den sidste 1/10 gik så rigtigt galt :D og er direkte årsag til at jeg ikke er på SD mere.

Min erfaring er at lige så snart kommunikationen skifter til et andet medie and SD, så er der er ret stor chance for at det holder.

Prøvede det med snap med en, fik kun et hey af hende så hun røg li så hurtigt ud som hun kom ind :P

Næh de 30 årige og opefter er de mest pålidelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tilbød blow nu, for 1500 og så hørte jeg ikke mere fra hende

hun er ok spild af tid, vil iøvrigt ikke give 1500 for et blow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, den 13/7/2018 at 04:25:

Hun skriver hvor vi skal mødes og hvornår jeg er der. Så skriver jeg en halv time. Halv time efter er jeg der, hun er ik. Jeg venter et kvarter, ingen respons så jeg kører min vej igen. En time efter skriver hun hov jeg så beskeden for sent og nu kan hun ikke og jeg tænker nej det klart, du jo bare en narrefisse :blink:

 

Siger sydfrontvej 2 dig noget

Tar måske chancen hvis jeg kan køre kl 1930

Men den kølige hvide trækker :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tog ikke chancen, hun opgav, tre forskellige kommuner til mig, , hun ved nok ikke helt selv hvor det er

men sjovt at lege med hende,  men der er ingen, hun åbnede ikke mine mails, om den rigtige kommune , op til mødetidspunktet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, for 31 minutter siden:

tog ikke chancen, hun opgav, tre forskellige kommuner til mig, , hun ved nok ikke helt selv hvor det er

men sjovt at lege med hende,  men der er ingen, hun åbnede ikke mine mails, om den rigtige kommune , op til mødetidspunktet

 

Hun er ik fem Potter pis værd :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 6 minutter siden:

Hun er ik fem Potter pis værd :lol:

ved jeg , ville hun også have dig til at mødes ved netto sydfrontsvej ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og da jeg ankom så hov ej hun havde glemt at tjekke indbakken så hun ku ik nå det alligevel :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 2 timer siden:

Ja og da jeg ankom så hov ej hun havde glemt at tjekke indbakken så hun ku ik nå det alligevel :blink:

tja, handler heller ikke i netto )

lod det være, og hun åbnede heller ikke min mail , så du fik ret ) surprise

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er helt væk

skrev til mig i fredags om et blow 1500 og sex 3000 aftale 1500 men hørte selvfølgeligt ikke fra hende 

i dag mødes i aften 5000 har åbenbart ikke læst vores mails , eller kan huske dem 

ren fake 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 6 timer siden:

Hun skriver til mig nu 1000 for blow er du frisk?     må lige hører hvad hun ellers siger 

Har du hørt fra hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja bare en narrefisse hun sagde hun var ved Herlev og om jeg kunne hente hende der, sagde ja og kun være der om en lille time, det sagde hun ok til, da jeg så kom til Herlev så kunne jeg ikke få fat i hende, så hende vil jeg ikke bruge mere tid på...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...