Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Pim idag, har ikke været hos hende siden klinikken lå i Hvidovre for et par år siden....

- der kommer ikke at gå så lang tid til næste besøg... Pim er super til hård/mellemhård massage & så er hun usædvanlig sød og rar, et meget behageligt menneske - gør det sgu' godt. Min fulde store anbefaling til Pim. <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lobo skrev, den 9/7/2018 at 23:33:

Jeg besøgte Pim idag, har ikke været hos hende siden klinikken lå i Hvidovre for et par år siden....

- der kommer ikke at gå så lang tid til næste besøg... Pim er super til hård/mellemhård massage & så er hun usædvanlig sød og rar, et meget behageligt menneske - gør det sgu' godt. Min fulde store anbefaling til Pim. <3

 

Fik du FP?... har mødt hende da hun lå i Hvidovre men fik aldrig tilbudt FP..spændt på om hun har ændet stil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fået FP af hende en del gange, også på den nuværende adresse. Sidst ville hun dog ikke. Det er skøn sex, hun giver sig virkelig hen, så jeg anbefaler at man spørger ved booking.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Hommage skrev, for 15 timer siden:

Ny i dette!!!! Hvad er FP??

Hej.

Hvorfor skriver du "ny", når du har lavet 133 indlæg og været medlem i snart 5 år???

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 15/7/2018 at 18:41:

fp=fuld pakke =både sex og massage

Tak for svar....øjensynligt så ny så jeg aldrig er støt på forkortelsen “FP”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, den 17/7/2018 at 17:45:

hvad koster det så om man ønsker 1 times massage og efterfølgende sex?

Prisen kan forhandles..dog mellem 1200 og 1500.

Har fundet en der tager 1000 men har ikke indlevelsen med desværre.

Ratree i valby tog 2000 pr time med FP når jeg bestilte tid hos hende da jeg var fast kunde i 2017 men stedet er lukket idag.

til den pris fik jeg massage..sex..og blow...spa bade og sex og waterblow (sutter pik under vandet) ...sauna og sex

alt med gummi!

Redigeret af Kim Madsen
Manglede lige lidt tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...