Hop til indhold

Recommended Posts

Oplevelse.

Nu er det vist tiden at denne skønhed ikke længere er efterlyst.. da flere af os har besøgt skønheden..

https://annoncelight.dk/showad/254287

Besøgte denne smukke portugisiske skønhed mandag aften.

Blev modtaget af Tina, i næsten gennemsigtig top, og små trusser..

Fik et kys og kram., så under bruseren.

Tilbage i stuen, hvor Tina stod bøjet over sofaen, for at sætte telefonen på stand by.

jeg kunne ikke lade være med ag give den perfekte røv mange kys..

Hun må simpelt hen nyde at have så dejlig en røv.. en hver mand må vende sig om og kigge på den, når hun går forbi..

Nå så vendte hun sig om og  i stor omfavnelse, og kys, var mine hænder på vandring, sikke en krop, røv og bryster med dejlige vorter..

Brysterne sad lig i min hovedhøjde,  der blev slikket og kysset på herlighederne, toppen kom af, og endnu mere   smovs på de bryster..

Godt greb om ballerne...  en drejning og den dejlige bag, gnubbede  op af mit strittende lem..

En hånd ned i de små trusser, afslørede en fugtig sprække... ingen berørings angst, der måtte pilles..

Hun havde lemmet under behandling, mens jeg fik lirket trussen ned..

Så endte vi på madrassen, med de dejlige bryster over mit hoved..  mens hun pirrede kugler, pungen  og hele jernet..

Langsomt kyssede hun sig ned og begyndte et dejligt dybt blow, mens jeg lege med den våde sprække og brysterne..

Jeg kunne godt mærke, med den dybe behandling af lemmet,  var det tid med gummi på, og så i en 69,,

Jeg skulle jo gerne smage på varen også...

En skøn våd, lyserød sprække, satte prikke over .

Mega rystelser i hele min krop, mens udløsningen fyldte godt i posen..

Gummi blev fjernet og det slappe jern tørret..

Vi snakke, og pjattede.. ingen jag..

Så i bad og i tøjet..

Kys og kram til afsked..

Dejlig skønhed, som er til smil og latter, og sjove bemærkninger , dog på engelsk..

Alle pengene værd at aflægge Tina et besøg..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brysterne er hjulpet, men de er dejlig bløde, sidder perfekt, og dejlige strittende vorter..

rigtig super køn pige..

guf. Guf 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Tina i går, og hun er bare fantastisk . Dejlig nærværende og indlevende. Og så har hun en krop så skøn, en krop som kan lide at blive rørt ved.

Hun er meget ægte og hendes anus meget lækker og følsomt. Stønner ved slik og elsker at få tunge

besøg hende mens I kan, men vær sød ved hende, hun fortjener det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikael0061 skrev, for 16 minutter siden:

Besøgte Tina i går, og hun er bare fantastisk . Dejlig nærværende og indlevende. Og så har hun en krop så skøn, en krop som kan lide at blive rørt ved.

Hun er meget ægte og hendes anus meget lækker og følsomt. Stønner ved slik og elsker at få tunge

besøg hende mens I kan, men vær sød ved hende, hun fortjener det

Du har fuldstændig ret..

sød og smager godt.. 

Tror hun nyder vores berøring.. 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så måtte jeg lige på besøg igen....hos Tina.

men hun havde besøg af en skøn pige, som kommer den 19...

Laura hed hun.... Vi snakkede en del, inden Laura forlod stedet, for at shoppe..

Jeg fik opfattelsen af at Laura var vild og våd,,  måske den der godt kunde finde på at tage styringen, på en udfordrende måde..

Tina og jeg var alene mens vi,  dyrkede gensidige følelser.. Kunne dog have været sjovt med en trekant..

Nu til besøget

virkelig smukt ansigt..smilende, let til latter..øl

dejlig krop, som jeg nyder fuldt ud, når det sparsomme tøj kommer af, bryster, baller lår,,, og en skøn rødlig, velsmagende driv våd pussy.

kysses, slikkes, gramses og små klask bag i ..

Bedre kan det ikke blive..

Jo Tinas hænder kom rundt på mig, over alt, og sjoveren med pung fik også en dejlig pirring..

og siddende foran mig, fik jeg starten på et dejlig blow,  måtte dog stoppe hende, da jeg også ville smage på hende..

Tina var hurtig til at sætte sig over mit hoved,  så skulle der slikkes... Guf guf..

Sjoveren blev samtidig pirret, for derefter at gentage blow i 69er..

forløsningen kom ud over de dejlige bryster..

Samtale og sjov, blev afslutningen,. Bad, kys og kram..

Blev afskeden, når nok ikke flere besøg inden hun rejser..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Var også forbi. Meget meget sød og kvik pige med ben i næsen som jeg havde 2 ret hyggelige timer sammen med. Er meget kræsen  omkring hvem jeg dyrker sex med  - der skal være "noget" og jeg kan finde på at gå uden noget hvis kemien mangler, selvom jeg har betalt så  jeg skulle lige lure hende ad først - tror jeg forvirrede hende lidt i starten men efter lidt tid fandt hun ud af at jeg var bare totalt stresset (arbejder alt for mange timer om ugen lige for tiden) og hun fik mig til at blive helt helt rolig.  Kunne rigtig godt lide hende - vi havde flere grineflip sammen og hun var helt helt afslappet med mig.

Kan forstå hun har planer om at vende tilbage i August og besøger hende igen hvis det sker...

Som Mikael skrev, vær søde ved hende hvis hun kommer tilbage... det fortjener hun.

Eneste kritik var at lejligheden var lidt basic, men det kan jeg ikke rigtig give hende skylden for.
 

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når han katten er ude, kommer musen på bordet!!!!!

Hvorfor er Hankatten ude,.  Lige nu..!!!

Øv øv er desværre hankatten.. Som ikke er på Fyn..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...