Guest Nytilsex Skrevet 9. Juli, 2018 Hej efter at Frække Ida er stoppet så søger jeg en ny gp som er lige så god som hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 9. Juli, 2018 Tror aldrig det bliver det samme uden frække ida. Hun er meget savnet jeg har ikke fundet hendes afløser endnu. Hun var enestående 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 9. Juli, 2018 Grenå skrev, for 28 minutter siden: Tror aldrig det bliver det samme uden frække ida. Hun er meget savnet jeg har ikke fundet hendes afløser endnu. Hun var enestående Savner hende. Også helt vildt er klar på at smide 30.000kr bare For 1 dag sammen med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 9. Juli, 2018 Vi må have gang i en underskriftindsamling for at få hende tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 10. Juli, 2018 Hvis du kan vente til torsdag - fredag, kan jeg varmt anbefale https://rikkesolskin.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 10. September, 2018 Vil ha frække ida tilbage, koste hvad det vil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. September, 2018 Er det den samme som Fantasia ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 10. September, 2018 Trinetease skrev, Lige nu: Er det den samme som Fantasia ? Nej. Fantasia kalder sig Alice i dag. Hun havde dog indimellem vagter sammen med Frække Ida. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 10. September, 2018 Alcacer skrev, for 22 minutter siden: Nej. Fantasia kalder sig Alice i dag. Hun havde dog indimellem vagter sammen med Frække Ida. De er eftersigende kusiner, så det er vel nærmest det tætteste man kommer en erstatning for Ida. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsK 30 Skrevet 10. September, 2018 Måske @Frie Frida er den samme som Frække Ida. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 10. September, 2018 MadsK skrev, for 15 minutter siden: Måske @Frie Frida er den samme som Frække Ida. Hvad får der dig til at tro det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 10. September, 2018 Grenå skrev, for 4 minutter siden: Hvad får der dig til at tro det? Måske dette indlæg? Ligheden er da også slående. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 10. September, 2018 Det ville være så fantastisk hvis hun er tilbage, om hun så hedder frida eller ida. Nogen der ved med sikkerhed det er hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 10. September, 2018 (edited) Ikke med sikkerhed. Men alder, kropsmål og skrivemåde passer 100% på Frække Ida Redigeret 10. September, 2018 af Alcacer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 11. September, 2018 Det ville da være skønt hvis hun kom tilbage. Hun søger jo kun en fotograf, desværre ikke et comeback Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg