Hop til indhold
Gæst

Nogen der kender sexytanja

Recommended Posts

Gæst

Hej,

Opdager at der findes potentielt spændende latina i frokostpauseafstand fra mit arbejde. Er der nogen der har været forbi allerede? Er interesseret i at få bekræftet at der ikke er silikone i brysterne, og om billeder passer :)

http://massage.side6.dk/sexytanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Jeg kender ikke pigen, selvom jeg også har haft kig på hende ;) . Men jeg kender kvarteret, idet der for et par år siden boede en glædespige skråt overfor i nr. 35 eller 37.

Det var et "betændt" sted, da hun boede lige over for et møntvaskeri, hvor der var folk både indenfor og i godt vejr også udenfor. Stedet var alt andet end diskret :cry: .

Sexytanja tager imod i nr. 36, hvilket er lige ved siden af vaskeriet. Skal du være diskret, eller er du et kendt ansigt i lokalområdet, er det næppe det bedste valg :evil: .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende og har i øvrigt besvaret den her tråd, som snakie henviser til:

viewtopic.php?f=36&t=720

Du kan jo selv læse den og få svar på dit spørgsmål, men jeg kan tilføje, at brysterne er ægte nok (og store).

Jeg tror dog ikke at det er samme pige som Borende X skriver om, i hvertfald må det i så fald have været på en anden lokation for der var hverken et vaskeri overfor el.lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror dog ikke at det er samme pige som Borende X skriver om, i hvertfald må det i så fald have været på en anden lokation for der var hverken et vaskeri overfor el.lign.

Ahh, nu forstår jeg. Hun har åbenbart været omkring København også. Det er dog ikke der jeg har mødt hende, men mellem Århus og Randers nær E45/Mejlbyvej.

Beklager forvirringen.

PS Fint at man opdagede at Hedomax var "genopstået".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for input, anallover.

Godt med flere sider af samme sag. Jeg synes meget tit, at man oplever, hvordan den enes oplevelse overhovedet ikke ligner den andens med samme pige. Må jo tilskrives variation i smag, kemi og oplagthed :)

/snakie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...