Hop til indhold

Pamela - ung mørk kvinde - Skive/Roslev

Featured Replies

Skrevet

Så gik den ikke længere. Trangen til lidt god sex med en slank mørk pige kom over mig igen og da jeg tidligere har besøgt Pamela i Viborg og altid nydt besøgene hos  hende. Ja så måtte bilen og jeg en tur til Salling. En 1/2 time til kr. 600 er absolut et fund til prisen og som sædvanligt gik tiden hurtigt i Pamelas selskab. Hun er på adressen et par uger endnu, så tænker der lige bliver tid til et besøg eller to mere inden hun smutter. 

Godt blowjob og så ellers dansk i flere stillinger. Afsluttende med min favorit med hende - doggy hvor man rigtigt kan holde fast om hendes slanke krop og så give los. 

https://annoncelight.dk/showad/252259

Skrevet

Undskyld, men hvor står der hun hedder Pamela og er i Viborg i annoncen?

Eller har hun tidligere været i Viborg, men navnet kan jeg ikke lige tyde :-)

Redigeret af Denglade

Skrevet
  • Author

Der står ikke hun hedder Pamela, men det er 100% sikkert hende,  der tidligere har været på Holstebrovej i Viborg og kalder sig Pamela. Det står blot ikke i linket fra Annoncelight, men i EB.

Skrevet

Desværre var hun absolut ikke mine penge værd, skulle spytte i en klud under hele blowjobet, måtte kun slikke hende i 2min, og klemte benene sammen hele tiden.....måtte afbryde og bad om halvdelen af pengene tilbage, og det fik jeg og gik

Skrevet
maxmuld skrev, den 9/7/2018 at 17:16:

Desværre var hun absolut ikke mine penge værd, skulle spytte i en klud under hele blowjobet, måtte kun slikke hende i 2min, og klemte benene sammen hele tiden.....måtte afbryde og bad om halvdelen af pengene tilbage, og det fik jeg og gik

Kæmpe turn off med det papir under blow... og at klemme benene sammen så man ikke kan komme ordentlig til endnu størrer turn off.. har prøvet det et par gange, og ALTIID afbrudt så snart papirspytteriet begyndte.. kunne forstå hvis pikken var fyldt med gammel nakkeost, men går altid i bad inden besøg, da jeg forventer det samme af pigerne...Som regel er der sammenhæng mellem pris og kvalitet... gælder også købesex... som regel:-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.