Hop til indhold
TheJack

Pamela - ung mørk kvinde - Skive/Roslev

Recommended Posts

Så gik den ikke længere. Trangen til lidt god sex med en slank mørk pige kom over mig igen og da jeg tidligere har besøgt Pamela i Viborg og altid nydt besøgene hos  hende. Ja så måtte bilen og jeg en tur til Salling. En 1/2 time til kr. 600 er absolut et fund til prisen og som sædvanligt gik tiden hurtigt i Pamelas selskab. Hun er på adressen et par uger endnu, så tænker der lige bliver tid til et besøg eller to mere inden hun smutter. 

Godt blowjob og så ellers dansk i flere stillinger. Afsluttende med min favorit med hende - doggy hvor man rigtigt kan holde fast om hendes slanke krop og så give los. 

https://annoncelight.dk/showad/252259

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, men hvor står der hun hedder Pamela og er i Viborg i annoncen?

Eller har hun tidligere været i Viborg, men navnet kan jeg ikke lige tyde :-)

Redigeret af Denglade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står ikke hun hedder Pamela, men det er 100% sikkert hende,  der tidligere har været på Holstebrovej i Viborg og kalder sig Pamela. Det står blot ikke i linket fra Annoncelight, men i EB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre var hun absolut ikke mine penge værd, skulle spytte i en klud under hele blowjobet, måtte kun slikke hende i 2min, og klemte benene sammen hele tiden.....måtte afbryde og bad om halvdelen af pengene tilbage, og det fik jeg og gik

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 9/7/2018 at 17:16:

Desværre var hun absolut ikke mine penge værd, skulle spytte i en klud under hele blowjobet, måtte kun slikke hende i 2min, og klemte benene sammen hele tiden.....måtte afbryde og bad om halvdelen af pengene tilbage, og det fik jeg og gik

Kæmpe turn off med det papir under blow... og at klemme benene sammen så man ikke kan komme ordentlig til endnu størrer turn off.. har prøvet det et par gange, og ALTIID afbrudt så snart papirspytteriet begyndte.. kunne forstå hvis pikken var fyldt med gammel nakkeost, men går altid i bad inden besøg, da jeg forventer det samme af pigerne...Som regel er der sammenhæng mellem pris og kvalitet... gælder også købesex... som regel:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...