Hop til indhold
19517

Det er ikke en fetish, men

Recommended Posts

Det er ikke en fetish. Jeg kan bare godt lide en smuk lang hals. 

Jeg står bag ved en smuk ung kvinde med en meget lang, elegant og smuk nakke. Hendes hår er sat op i en sød hestehale, og nogle enkelte hår stritter mens de roligt blafre i vinden i takt til den lyse musik der lige pludselig er opstået i mit hoved. 

Hun har en lille Sommer kjole på med en dyb ryg. På den måde kan jeg se helt ned til helheds talje som er smal. Hendes hud er som nyfaldet sne i en rød solnedgang. Ryggen er stærk og rank. Men hoved er bøjet frem som var hun genert og ville skjule dit ansigt. Hun er så fin og nuttet, at jeg har lyst til at sige det til hende. 

Jeg skynder mig ud af marts mens mine bukser bliver stramme på en måde men ikke bare lige viser offentligt, hvis man ellers har pli. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mette Tøsen du har en nakke/hals Det får mænd til at få det der drømmende, og dumme blik, mens savlen danner små pytter foran deres fødder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
19517 skrev, den 9/7/2018 at 15:01:

@Mette Tøsen du har en nakke/hals Det får mænd til at få det der drømmende, og dumme blik, mens savlen danner små pytter foran deres fødder. 

 

Tak søde *kys*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...