Hop til indhold
Natskygge

Mia (MC) - sød, fræk og frisk pige, men.....

Recommended Posts

Har besøgt Mia hos Mon-Cherie (https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-10) og her bagefter morer jeg mig egentlig lidt over teksten i linket. Tror ikke de tænker helt over, at denne altid displayes. Jeg kender ikke Vibe, og jeg skal ikke kunne afgøre om de lækre billeder der er på Mias profil er af Vibe eller..... Hvis de er af Mia er der dog brugt en del af de smarte filtre i PhotoShop. Med disse indledende ord tilbage til selve besøget.

Mia er en sød, fræk og frisk pige med et dejligt smilende og flirtende ansigt og det solgte mig straks. Hendes bryster er dejlige og store (og ægte tænker jeg), og hendes numse noget fyldigere end jeg havde ventet, og så er hun ikke helt slank over maven. Tænker de 175 cm i højden passer meget godt, men mon ikke de 65 kg er lige i underkanten?

Men som sagt er Mia meget smilende og flirtende, kysser villigt og giver et dejligt blow (naturligvis med). Tager villigt i mod fransk til sig selv og virker også til at nyde det, i hvert fald var der ikke brug for glidecreme da jeg skulle op i hende. Hun er aktiv og virker bestemt som om hun nyder at dyrke sex med fremmede mænd og hun er heller ikke ked af at røre ved sig selv. Så alt det fungerer perfekt og jeg fik også en dejlig udløsning, men der var bare det her lille men.... , som er svært at beskrive nærmere, men som bare gør, at jeg ikke kommer igen. Men ellers et godt bud på en dansk pige, når man bliver træt af alle de udenlandske.

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Natskygge skrev, for 58 minutter siden:

Har besøgt Mia hos Mon-Cherie (https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-10) og her bagefter morer jeg mig egentlig lidt over teksten i linket. Tror ikke de tænker helt over, at denne altid displayes. Jeg kender ikke Vibe, og jeg skal ikke kunne afgøre om de lækre billeder der er på Mias profil er af Vibe eller..... Hvis de er af Mia er der dog brugt en del af de smarte filtre i PhotoShop. Med disse indledende ord tilbage til selve besøget.

Mia er en sød, fræk og frisk pige med et dejligt smilende og flirtende ansigt og det solgte mig straks. Hendes bryster er dejlige og store (og ægte tænker jeg), og hendes numse noget fyldigere end jeg havde ventet, og så er hun ikke helt slank over maven. Tænker de 175 cm i højden passer meget godt, men mon ikke de 65 kg er lige i underkanten?

Men som sagt er Mia meget smilende og flirtende, kysser villigt og giver et dejligt blow (naturligvis med). Tager villigt i mod fransk til sig selv og virker også til at nyde det, i hvert fald var der ikke brug for glidecreme da jeg skulle op i hende. Hun er aktiv og virker bestemt som om hun nyder at dyrke sex med fremmede mænd og hun er heller ikke ked af at røre ved sig selv. Så alt det fungerer perfekt og jeg fik også en dejlig udløsning, men der var bare det her lille men.... , som er svært at beskrive nærmere, men som bare gør, at jeg ikke kommer igen. Men ellers et godt bud på en dansk pige, når man bliver træt af alle de udenlandske.

/Natskygge

Ja, det der Vibe-navn er lidt forvirrende, - hvor det så kommer fra. - Jeg tror ikke tøsebarnet har heddet sådan i andre sammenhænge. (Men hvad ved man?). - Hos Mon-cherie nu hedder hun i hvert fald Mia. - Hos Citygirls kan hun træffes under navnet Stella. - tidligere hos Sexyclub og hos Romantica hed hun Alexandra. - Natskygges beskrivelse af hende dækker stort set min egen opfattelse af hende. - Eneske forskel er nok, at jeg ikke har noget "lille men". - Hun har med sin alt-favnende modtagelse  - overfor mig i hvert fald - lokket mig til nogle varme og svedige sex-ture en hel del gange, - og jeg forstiller mig bestemt, at jeg fremover igen skal beligge hendes gæstfrie krop med al den direkte frækhed, hun lader følge med.

NB: Hun gør sig også godt i små sex-parties. Det er måske en af hendes spids-kompetancer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Natskygge skrev, for 4 timer siden:

/Natskygge

Hvor meget gav du? Det er godt at høre hun har mere kød på kroppen i virkerligheden. Jeg var bekymret om hun var tynd, som er på billedet. Jeg er jo typen som kan godt lide kvinder som er buttet med en stor røv. Og så er Mia en dejlig blondine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JoeBiden
Canelo Saul Alvarez skrev, 1 time siden:

Hvor meget gav du? Det er godt at høre hun har mere kød på kroppen i virkerligheden. Jeg var bekymret om hun var tynd, som er på billedet. Jeg er jo typen som kan godt lide kvinder som er buttet med en stor røv. Og så er Mia en dejlig blondine.

Prøv at klikke "Priser" på hjemmesiden, så får du måske en god ide om det..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JoeBiden skrev, for 1 time siden:

Prøv at klikke "Priser" på hjemmesiden, så får du måske en god ide om det..... 

Ja jeg ved godt da er priserne på hjemmesiden, men jeg tænkte for en halv time med Mia. Der er nogle glædespiger som tilbyder forskellige priser som ikke altid nævnt på hjemmesiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...