Hop til indhold
Sødmand

Kvinder og thai massage

Recommended Posts

Sødmand skrev, 1 time siden:

Jeg har tænkt på, om kvinder også går til thai massage og om de i givet fald også bliver tilbudt mere end blot massage 

Ja da, de får både massage og orgasmer :) Men det er meget meget få kvinder der vover sig ind på thai klinikkerne. Bortset fra dem der helt klart udelukkende er massage steder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, 1 time siden:

Jeg har tænkt på, om kvinder også går til thai massage og om de i givet fald også bliver tilbudt mere end blot massage 

Ja i kbh har der da været et par steder hvor der også kom / kommer kvinder.

Nogle af pigerne (ganske få) tilbød / tilbyder? ekstra til kvinder. To af de piger jeg kender til, er biseksuelle (måske nærmere lesbiske). Det er den sidste ikke, hun var bare serviceminded :P

Men det er vist ikke noget der nogensinde er blevet reklameret med

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har spurgt et par af "mine" thai'er om de nogensinde giver ekstra til kvinder. Gør de tilsyneladende ikke, selv om de ikke er rene massagesteder og der kommer kvinder hos dem.

En dag jeg kom ud efter fuld pakke sad en moden mor og teendatter og ventede på hende som lige havde haft mig i behandling - jeg tænkte: hvad mon de har hørt og tænkt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...