Hop til indhold
Kjeldsen

Nimtofte, Djursland

Recommended Posts

Har i dag aflagt et besøg hos dette sted

https://annoncelight.dk/showad/249877

Da jeg kom til stedet tænker jeg det er et forfærdeligt sted set ude fra, men da jeg kom ind er det ok, pænt og rent og der bad på stedet, nå lige lidt fra midt besøg, jeg bliver lukket i af en pæn pige på godt 30 vil jeg tro, med lang hår der var også en kort håret, men jeg gik med hende den lang håret, aftaler en time med fuld pakke, hun kommer tilbage i rummet og tager kjolen af, begyndte med at give massage en ok massage lige tilpas ikke så hårdt ikke for blød, så da hun er vde at være færdig med ryggen, tager hun trusser og bh af og giver Body to Body, rigtig godt nå rundt med mig og sikke et syn, dejlige bryster pæn krop, giver hende en god slike tur til hun kommer, og hun kommer virkelig, hun kan rigtig godt lide det, og så på med regnfrakke hun er dejlig stram når du boller hende, alt i alt en rigtig god tur til Djursland i dag. Kan kun anbefalede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 6 timer siden:

Har i dag aflagt et besøg hos dette sted

https://annoncelight.dk/showad/249877

Da jeg kom til stedet tænker jeg det er et forfærdeligt sted set ude fra, men da jeg kom ind er det ok, pænt og rent og der bad på stedet, nå lige lidt fra midt besøg, jeg bliver lukket i af en pæn pige på godt 30 vil jeg tro, med lang hår der var også en kort håret, men jeg gik med hende den lang håret, aftaler en time med fuld pakke, hun kommer tilbage i rummet og tager kjolen af, begyndte med at give massage en ok massage lige tilpas ikke så hårdt ikke for blød, så da hun er vde at være færdig med ryggen, tager hun trusser og bh af og giver Body to Body, rigtig godt nå rundt med mig og sikke et syn, dejlige bryster pæn krop, giver hende en god slike tur til hun kommer, og hun kommer virkelig, hun kan rigtig godt lide det, og så på med regnfrakke hun er dejlig stram når du boller hende, alt i alt en rigtig god tur til Djursland i dag. Kan kun anbefalede.

Hvad kostede en FP? Var der mulighed for bad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Alone2013 skrev, for 9 timer siden:

Var der mulighed for bad?

pænt og rent og der bad på stedet,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Steppeulven skrev, for 4 timer siden:

Pæn thaisild, må jeg sige. :-)  Går ud fra, det var til normal thaipris omkring 1000-1200 kr. for FP!?

Ja 1000,-  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Steppeulven skrev, for 3 minutter siden:

Tænkte jeg nok! Og de fleste thai'er jeg har frekventeret ha aldrig skuffet! Love them! ;-) 

Oh jo de findes dog i masse vis, men et godt forarbejde gør det absolut nemmere :rolleyes:

som feks. Følge med på Eg, og måske Læse hele teksten :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 minutter siden:

Oh jo de findes dog i masse vis, men et godt forarbejde gør det absolut nemmere :rolleyes:

som feks. Følge med på Eg, og måske Læse hele teksten :rolleyes:

Jeg ved ikke lige, hvad du mener med det. Jeg har læst hele teksten - hendes pris står ikke i annoncen, så hvad har jeg ikke læst på EG??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Steppeulven skrev, for 21 minutter siden:

Jeg ved ikke lige, hvad du mener med det. Jeg har læst hele teksten - hendes pris står ikke i annoncen, så hvad har jeg ikke læst på EG??

Nu var det så ikk lige dig jeg hentyde til, men i øvrige på Eg :rolleyes: sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Kjeldsen

Tak for dit indlæg... ;)

Må jeg høre om hun var naturlig forneden?
For jeg syntes ikke at det er helt til at se på hendes billeder...:P

På forhånd tak og hygge til alle :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steppeulven skrev, den 9/7/2018 at 20:01:

Jeg tænker at der menes at der er Thai'er som skuffer, og at det derfor er nyttigt at bruge Eroguide for at undgå skuffelser. Blot min tolkning af tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...