HorsensMand 18 Skrevet 8. Juli, 2018 Hej, Er der nogen der har erfaringer med denne Claudia i Kolding? https://annoncelight.dk/showad/232166 Jeg synes hun ser ualmindeligt dejlig ud men efter at have søgt efter hende herinde har jeg ikke fundet nogen anmeldelser. Takker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 8. Juli, 2018 HorsensMand skrev, for 21 minutter siden: Hej, Er der nogen der har erfaringer med denne Claudia i Kolding? Synes der var en der havde besøgt hende og berettet om det her i løbet af weekenden. Som jeg husker det var det ikke pigen på billederne. Men måske jeg bare husker billederne og blander det sammen med en anden "anmeldelse" Hun er i hvert fald blevet efterlyst for nyligt for jeg kan huske billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 8. Juli, 2018 DK fyr 34 skrev, for 22 minutter siden: Synes der var en der havde besøgt hende og berettet om det her i løbet af weekenden. Som jeg husker det var det ikke pigen på billederne. Men måske jeg bare husker billederne og blander det sammen med en anden "anmeldelse" Hun er i hvert fald blevet efterlyst for nyligt for jeg kan huske billederne. Jeg mener at det var denne tråd hvor der blev advaret mod hende: Men billederne i den annonce der linkes til er i mellemtiden blevet ændret men jeg husker også de samme billeder og at der blev advaret mod en fake. /Tutankhamon 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 9. Juli, 2018 (edited) Tutankhamon skrev, for 6 timer siden: Jeg mener at det var denne tråd hvor der blev advaret mod hende: Men billederne i den annonce der linkes til er i mellemtiden blevet ændret men jeg husker også de samme billeder og at der blev advaret mod en fake. /Tutankhamon Så huskede jeg ret. Det var også den tråd jeg hældede til igår da jeg skrev, men kunne se billederne ikke var de samme og kom derfor i tvivl. Men ja billederne er fake. Jeg har efterfølgende søgt på billederne og et af dem som er i den annonce trådstarter henviser til går igen på diverse instagram/pinterest-billeder. Billederne i annoncen er pt. dem som fremgår herunder. Redigeret 9. Juli, 2018 af DK fyr 34 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 9. Juli, 2018 Mener hun hed Anna og tidligere var i Aarhus - fake billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg