Hop til indhold
Denglade

Ny startet i Hellum "Fake"

Recommended Posts

Jeg er ret sikker på hende her ikke er hvem hun udgiver sig for, jeg besluttede mig for at tage turen op til hende da hun ser umådelig dejlig ud, men jeg ville være sikker på det var hende der var på billederne og at hun var dansk som hun skriver, allerede da hun skriver tilbage er det på et eller andet gebrokken tysk/dansk, så der tvivlede jeg allerede på det var som det skulle være, men jeg spørger så om hun er den man ser på billederne, det svare hun ikke på, andet end hun skriver at hun har svaret på alt, hvilket hun jo ikke har ang billederne, så spørger jeg om hun vil sende en selfie, hvilket ikke kunne være så farligt hvis det er hende, hun har jo noget mere intime billeder lagt ud på nettet, altså hvis det er hende, men hun vil ikke sende en selfie.

Jeg er glad for jeg gik lidt til hende ellers var jeg igen blevet snydt, brugt et par timer samt penge på benzin, iøvrigt har jeg haft en ikke så heldig situation på samme sted, derfor mistanken.

Jeg synes faktisk EG burde oprette rubrik der hedder "Falske billeder på annoncer"  for hvor er jeg dog træt af alle de fake billeder til annoncerne

 

https://annoncelight.dk/showad/249256

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denglade skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er ret sikker på hende her ikke er hvem hun udgiver sig for, jeg besluttede mig for at tage turen op til hende da hun ser umådelig dejlig ud, men jeg ville være sikker på det var hende der var på billederne og at hun var dansk som hun skriver, allerede da hun skriver tilbage er det på et eller andet gebrokken tysk/dansk, så der tvivlede jeg allerede på det var som det skulle være, men jeg spørger så om hun er den man ser på billederne, det svare hun ikke på, andet end hun skriver at hun har svaret på alt, hvilket hun jo ikke har ang billederne, så spørger jeg om hun vil sende en selfie, hvilket ikke kunne være så farligt hvis det er hende, hun har jo noget mere intime billeder lagt ud på nettet, altså hvis det er hende, men hun vil ikke sende en selfie.

Jeg er glad for jeg gik lidt til hende ellers var jeg igen blevet snydt, brugt et par timer samt penge på benzin, iøvrigt har jeg haft en ikke så heldig situation på samme sted, derfor mistanken.

Jeg synes faktisk EG burde oprette rubrik der hedder "Falske billeder på annoncer"  for hvor er jeg dog træt af alle de fake billeder til annoncerne

 

https://annoncelight.dk/showad/249256

 

https://www.eroguide.dk/forum/forum/63-falsk-markedsføring/ ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denglade skrev, 1 time siden:

Jeg synes faktisk EG burde oprette rubrik der hedder "Falske billeder på annoncer"  for hvor er jeg dog træt af alle de fake billeder til annoncerne

Tak for at dele og tommel op fordi du ikke bare tog afsted alligevel ;)

Der er som der bliver pointeret andetsteds allerede et rum der hedder falsk markedsføring hvor man kan oprette tråde om falske annoncer, stjålne billeder og anden vildleding.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denglade skrev, for 20 timer siden:

Jeg synes faktisk EG burde oprette rubrik der hedder "Falske billeder på annoncer"  for hvor er jeg dog træt af alle de fake billeder til annoncerne

 

En rigtig god ide, som jeg håber bliver taget op ASAP.

Og i øvrigt mange tak for oplysningen, så vi andre heller ikke bliver taget ved røven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...