Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde den store fornøjelse at besøge @Mari Loli diskret i Hadsten i onsdags: https://annoncelight.dk/showad/246856

Hun er en dejlig, moden kvinde, med de mest fantastiske øjne, jeg har set meget længe - fulde af liv, smil og frækhed. Og det dejligste smil, som både er varmt og frækt.

Hun er med på lidt af hvert, og jeg fik en dejlig time, med kys, gensidigt fransk, dansk og anal. Det var superdejlig sex, lækkert, frækt, naturligt og skønt. Hun var helt med og så virkelig serviceminded som kun få i branchen. Desuden er hun sjov og interessant at tale med - godt selskab, simpelthen. 

Hun er et godt eksempel på, hvorfor det er godt at købe dansk. Og hun er et godt eksempel på, hvorfor det er fedt at besøge erfarne kvinder. ;-) Formidabelt, vil jeg sige.

Stor chance for gentagelse for mit vedkommende.

Redigeret af ÅbyhøjMand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der nogen grund til at skrive HVOR hun træffes? Hun skriver selv diskret sted i Hadsten i hendes annonce :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så god synes jeg heller ikke hun er, bare min vurdering. 

Aldersmæssigt er hun erfaren, men synes ikke selve tiden med hende er til mere end 3 på 10 skalaen. Beklager

synes hun er meget dyr i forhold til oplevelsen. 

Glad for andre har haft en bedre oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy

Ja jeg har os haft besøg af denne dejlige kvinde.

Prisen er go nok, med hendes (livs gå på mod).. jeg kan kun være enlig med Åbyhøjmanden.. :)

Redigeret af KimBigGuy
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...