Hop til indhold

Mari Loli - laber moden Q

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde den store fornøjelse at besøge @Mari Loli diskret i Hadsten i onsdags: https://annoncelight.dk/showad/246856

Hun er en dejlig, moden kvinde, med de mest fantastiske øjne, jeg har set meget længe - fulde af liv, smil og frækhed. Og det dejligste smil, som både er varmt og frækt.

Hun er med på lidt af hvert, og jeg fik en dejlig time, med kys, gensidigt fransk, dansk og anal. Det var superdejlig sex, lækkert, frækt, naturligt og skønt. Hun var helt med og så virkelig serviceminded som kun få i branchen. Desuden er hun sjov og interessant at tale med - godt selskab, simpelthen. 

Hun er et godt eksempel på, hvorfor det er godt at købe dansk. Og hun er et godt eksempel på, hvorfor det er fedt at besøge erfarne kvinder. ;-) Formidabelt, vil jeg sige.

Stor chance for gentagelse for mit vedkommende.

Redigeret af ÅbyhøjMand

Skrevet

Hej

Er der nogen grund til at skrive HVOR hun træffes? Hun skriver selv diskret sted i Hadsten i hendes annonce :angry:

Skrevet
  • Author

Det glæder mig, du fik det vigtigste ud af mit indlæg, monsieur Bing.

Skrevet

Kunne ikke være mere enig. Har selv haft besøg af hende flere gange. Super fræk og smuk. 

Skrevet

Så god synes jeg heller ikke hun er, bare min vurdering. 

Aldersmæssigt er hun erfaren, men synes ikke selve tiden med hende er til mere end 3 på 10 skalaen. Beklager

synes hun er meget dyr i forhold til oplevelsen. 

Glad for andre har haft en bedre oplevelse. 

Skrevet

Ja jeg har os haft besøg af denne dejlige kvinde.

Prisen er go nok, med hendes (livs gå på mod).. jeg kan kun være enlig med Åbyhøjmanden.. :)

Redigeret af KimBigGuy
Stavefejl

• 3 months later...
Skrevet

Hmmm kan du huske om hun kan finde ud af gag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.