Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/252078

TLF: 52754620

Der er en mail som jeg ikke vil vidregive da den måske er privat.

 

>(SONYA PORTUGUESE ) a teacher in sex for adult beginners ... always desidida ... receive you with joy and especially nymphomaniac girl ... I would like you to try everything of my ... I promise you an unhurried exclusive service and wanting to repeat my body ... all kinds of French service natural kisses domination prostate massage including anal ... 24 hour service ... a discreet and pleasant atmosphere ... I hope for you .... SONYA .. .welcome to Horsens vejle skanderborg randers århus Åarhus...

 

Var forbi for at tage 30 min, men da jeg kom ind var lejligheden helt mørk, hvilket jeg synes er meget underligt.  

Så bad om noget lys så vi kunne se hinanden, det lod hun som om hun ikke forstod, men efter flere gange åbnede hun en dør til et lille wc med lidt lys. 

Men gjorde ingen tegn på at ville tråde frem i noget lys.  

Valgte at gå igen. 

Billederne er selvføldig falske, så meget kunne jeg skimte.  

Men hvad værrere er at jeg fik lidt en fornemmelse af at det måske var en mand (trans) som ville narre mig uden at fortælle jeg var på vej til at have sex med en trans.  

Disclaimer - Det er jo fint nok men det skal være folks egen valg. 

 

Så pas på her.

 

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...