Hop til indhold
Miller223

Hold da kæft, det var dyrt

Recommended Posts

HanElefant skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har været på SD sammenlagt 3 betalende måneder nu = 3*356DKK = 1068 DKK (har bare haft betalt månedsvis) - i den periode har jeg skrevet til rigtig mange og ikke fået svar, og de få jeg fået en dialog op med er løbet ud i sandet. Ialt er det blevet til 3 aftaler med piger som ALLE har brændt mig af (den ene pige 2 gange!) og har skrevet med en drømmepige som var 99% tæt på at scamme 3500DKK fra mig........

Min drøm med SD var muligheden for at være sammen med purunge smukke amatør-piger (og ikke en GP), men tja de gider sgu ikke "date" en gammel mand som mig. Hvis det VIRKELIG er hende på billedet som møder op, og ja hun RENT faktisk møder op - får jeg muligheden for en gang i mit liv at være sammen med EN SUPERMODEL LÆKKER 18årig amatørpige - SÅ er jeg SATME KLAR. Pengene er hævet igår. (Men altså, ja, jeg har tænkt over det her meget frem og tilbage haha...)

Gør hvad der passer dig. 

Hvis du kan og vil så gør det! 

Ser også frem til en anmeldelse :) 

Jeg synes sku det er friskt. Især med det beløb der kommer til og skifte hænder ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 11/7/2018 at 16:49:

Er du for real ??? Uanset hvor lækker hun så end er, så er der sku da forhåbentligt ikke nogle der kunne finde på at give 12000 kr for sådan en prinsesse gimpe er der ??

Det er da muligt det ikke er for dig. Hvis det er for @HanElefant er det da fint. Og så ved du iøvrigt ikke hvor lækker hun er....

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 11/7/2018 at 16:53:

Synes godt nok det alene er i en klasse for sig selv at skrive det er helt alm sex, uden anal og alt det der shit, og så tage den pris. Hun er jo rablende gal, og de der hopper på den der er da endnu mere rablende gale.

Det er kun rablende galt hvis man ikke har råd. Hvis trådstarter har råd, er det vel OK? Hvorfor skulle andre absolut udbasunere holdninger til hvordan han vælger at bruge sine penge?

Jeg glæder mig til at høre nærmere. Selvom spændingen måske ikke ligefrem er ulidelig......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugardating er for hovedparten lir, resten er noget der er alt for dyrt - meget lidt er det, som kunderne drømmer om, og langt de fleste "babes" findes kun virtuelt - det kommer aldrig videre for de fleste. Den eneste sikre vinder er udbyderen af platformen, men de får ikke flere af mine penge.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den ‎13‎-‎07‎-‎2018 at 15:22:

Det er kun rablende galt hvis man ikke har råd. Hvis trådstarter har råd, er det vel OK? Hvorfor skulle andre absolut udbasunere holdninger til hvordan han vælger at bruge sine penge?

Jeg glæder mig til at høre nærmere. Selvom spændingen måske ikke ligefrem er ulidelig......

Nuvel. TS må naturligvis gøre med sine penge som han vil. Han må også betale 50.000.- for et knald hvis det er det han ønsker. Men det afholder vel ikke andre for at have den holdning at det virker lidt småcrazy.

Jeg er også vildt nysgerrig. Jeg vil meget gerne høre om det knald der forhåbentlig er hver en skilling af de 12K værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, den 8/7/2018 at 15:46:

Man kunne rejse til Columbia og være der 14 dage, have sex med verdens smukkeste piger, hver dag,  for den pris...

Det kan være hun har planlagt en tur til Columbia selv :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, den 10/7/2018 at 19:35:

Update: Aftalen er lavet :D Hun var ikke til at rykke fra de "12 tusindende danske kroner" som hun skriver og det skal være i kontanter...men det kunne godt foregår hjemme hos mig i villaen i Hellerup. Hun havde først tid nu på fredag aften kl 19 d.13/7 - deal. 

Hvordan gik det så og hvordan var hun? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 16 timer siden:

Det kan være hun har planlagt en tur til Columbia selv :lol:

Det kan jo være. Så skal der godt nok spares op..... Da jeg gik på Columbia, kostede tuition fees alene over 20K kr om måneden. Plus leve omkostninger.

Det kan også være der menes landet. Så er det Colombia (og ikke Columbia)...........

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 9 minutter siden:

Det kan jo være. Så skal der godt nok spares op..... Da jeg gik på Columbia, kostede tuition fees alene over 20K kr om måneden. Plus leve omkostninger.

Det kan også være der menes landet. Så er det Colombia (og ikke Columbia)...........

Jeg mente landet da der var hentydet til det andetsteds i tråden ;) Kan godt se jeg har stavet som om det var universitetet....

Del dette indlæg


Link til indlæg

HanElefanten må være faret vild i sit store hus i Hellerup siden der ikke er kommet en anmeldelse af 12000 kroners mødet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 20 timer siden:

Det kan jo være. Så skal der godt nok spares op..... Da jeg gik på Columbia, kostede tuition fees alene over 20K kr om måneden. Plus leve omkostninger.

Det kan også være der menes landet. Så er det Colombia (og ikke Columbia)...........

Sorry, my bad!! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber ikke det var en gruppe unge mænd, der mødte op hos @HanElefantfor at stjæle de 12.000 (og måske spise pizza i Bosch-køkkenet og køre hjem i de to biler?).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg sgu det nemmere selv.

Jeg plejer at stille mine au pairer op på en række, sortere dem fra lysest til mørkest og så vælge ud den af dem jeg vil bolle med i dag. Går jeg træt af dem, skiftes de bare ud....

Så jeg slipper for det problem med at de bare ikke møder op.....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 42 minutter siden:

Så har jeg sgu det nemmere selv.

Jeg plejer at stille mine au pairer op på en række, sortere dem fra lysest til mørkest og så vælge ud den af dem jeg vil bolle med i dag. Går jeg træt af dem, skiftes de bare ud....

Så jeg slipper for det problem med at de bare ikke møder op.....:D

Wtf

Hvor kom den fra? :D 

@HanElefant red os lige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg der lige er blevet tilbudt 7000kr pr time for sex med en Norsk pige..... Det syntes jeg var meget, men hvis man sammenligner med de 12000kr så er det jo næsten halv pris

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 21 timer siden:

Og jeg der lige er blevet tilbudt 7000kr pr time for sex med en Norsk pige..... Det syntes jeg var meget, men hvis man sammenligner med de 12000kr så er det jo næsten halv pris

Det havde jeg sq sagt ja til, ku sagtens bruge 7000 kr...

aii sorry, ku ikke lade være :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Undercover skrev, for 3 timer siden:

Det havde jeg sq sagt ja til, ku sagtens bruge 7000 kr...

aii sorry, ku ikke lade være :)

Det er altid i orden når det er dig! Jeg kunne også selv finde på det.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 11 timer siden:

Jo det har du helt ret i at det er ;)

Har du fået samme tilbud?

Vi nåede kun til høflighedsfraserne. Så langt kom vi ikke. Men det anede mig at hun havde høje forventninger til sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 55 minutter siden:

Hun er ikke en "7000.-" pige i min verden, Thats for sure ;)

Ja, det er hun ikke i mine øjne - jeg skal ikke udtale mig om andres øjne da de jo måske kan se hende som 7000.- pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
SnowmanDK skrev, for 6 minutter siden:

Ja, det er hun ikke i mine øjne - jeg skal ikke udtale mig om andres øjne da de jo måske kan se hende som 7000.- pige

Korrekt, og smag kan man aldrig diskutere (eller man kan godt, man bliver bare oftes ikke enig, haha)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det nok ikke det rette sted.....

Men har I prøvet at opdage en SB på et andet site f.eks webcamsex site? 

Hvad gør man så? Lader som ingenting - det har jeg gjort hidtil....

Eller.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...