Hop til indhold
Miller223

Hold da kæft, det var dyrt

Recommended Posts

HanElefant skrev, for 9 timer siden:

...min villa i Hellerup...

 

HanElefant skrev, for 2 timer siden:

...mig i villaen i Hellerup...

Jaja, tillykke! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
Alcacer skrev, for 38 minutter siden:

 

Jaja, tillykke! 

Hehe, jamen tak :) 289m2 (u. kælder), 2 plan, Funkis stil, 7 værelser, 3 badeværelser, og nyt Bosh køkken. Læner du dig ud fra anden sal kan du lige akkurat skimte vandet i Øresund (hvis du var egendomsmægler hedder det havudsigt) Vil du vide hvilke 2 automobiler jeg lejlighedvis lader mig transportere i ? 

Eller skal vi holde fokus på de skønne unge damer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, for 10 timer siden:

Hehe, jamen tak :) 289m2 (u. kælder), 2 plan, Funkis stil, 7 værelser, 3 badeværelser, og nyt Bosh køkken. Læner du dig ud fra anden sal kan du lige akkurat skimte vandet i Øresund (hvis du var egendomsmægler hedder det havudsigt) Vil du vide hvilke 2 automobiler jeg lejlighedvis lader mig transportere i ? 

Eller skal vi holde fokus på de skønne unge damer?

Undskyld jeg forstyrrer. Men der er ikke noget der hedder et Bosch/Bosh køkken. De laver hårde hvidevarer. 

Ellers lyder det som en dejlig bolig som pigen helt sikkert bliver meget imponeret over. Go vind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig gætte to automobiler af en model ? - men de er sikkert leaset eller købet gennem dit firma :) - hvorfor skulle du være anderledes en os andre :( , når jo vi jyder tjener og betale kontant for vores goder, men 12.000 for en SB er stadigvæk i overkanten :) - også selv om hun er model :) - hvis prisen er for en hel weekend med alt inklusiv fra både min og SBéns side så er det ok :)

PS fra mit hus i Silkeborg kan jeg gå 15 meter og sætte mig i min dejlig båd og sejle over til en af mine naboer og få en god snak og en kold :) -  det kalder ejendomsmæglerne liebhaver ejendom :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er åbenbart en blærerøvstråd lige pludseligt, og her vil jeg da også være med så. Jeg kan nyde den direkte udsigt fra 20 etage i min 550kvm store lejlighed i Napels Florida,  med 5 soveværelser med tilhørende badeværelser. I kælderen har jeg 4 parkeringspladser til mine 4 dejlige biler, som jeg nyder at køre i. Jeg overvejer faktisk at skille mig af med min Lamborghini aventador for at få en Rolls Royce Dawn, som jo har noget andet stil og klasse end Lambo'en. Det ville da også være fedt at hente en sb i Miami international airport i sådan en.

Nå jeg vil gå ud på altanen og nyde den friske havluft. …. Ses her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 4 minutter siden:

Det er åbenbart en blærerøvstråd lige pludseligt, og her vil jeg da også være med så. Jeg kan nyde den direkte udsigt fra 20 etage i min 550kvm store lejlighed i Napels Florida,  med 5 soveværelser med tilhørende badeværelser. I kælderen har jeg 4 parkeringspladser til mine 4 dejlige biler, som jeg nyder at køre i. Jeg overvejer faktisk at skille mig af med min Lamborghini aventador for at få en Rolls Royce Dawn, som jo har noget andet stil og klasse end Lambo'en. Det ville da også være fedt at hente en sb i Miami international airport i sådan en.

Nå jeg vil gå ud på altanen og nyde den friske havluft. …. Ses her.

Hvad skal du ha for din Lamborghini? Jeg er interesseret. 

(Og så gik der Bilbasen.dk, i den)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu at det er mega fedt, hvis en der har kassen og bor i Villa i Hellerup vælger at betale prisen for den oplevelse, som han har råd til, og som vi andre der ikke har selv gerne havde betalt for, hvis bare vi havde kunnet betale.

Så held og lykke herfra :)

Jeg kunne godt betale 12000 kr for oplevelsen, men i min verden skal et forbrug stå i et fornuftigt forhold til ens økonomi, og det gør prisen ikke i mit tilfælde.

Men alt er relativt, så hvis pengene er greb i lommen, ja så havde jeg også gjort det.

Til gengæld forstår jeg ikke altid den jyske velhaver mentalitet med, at næsten uanset hvor rig man er, så kan noget som man egentlig gerne vil købes for dyrt, og så lader man simpelthen være af samme grund, selvom det knap kan mærkes at man åbner tegnedrengen til det.

Jeg kan godt forstå jyde mentaliteten hvis det  drejer sig om svinsk dyr, se mig blære champagne på en stripbar, eller 4 luksus biller af samme mærke i 4 forskellige farver for at blive set, men hvis man vitterligt har råd til købesex, gode restauranter og god vin på et plan som vi andre bare kan drømme om, så begriber jeg ikke den der mentale blokering mod at gøre det.

Men jeg vil anbefale vores ven i Hellerup at han ikke kommer med flere detaljer, hvilke biler han har, hvor stor hans bolig er osv, for det kan hurtigt begynde at interessere nogle som det dybest set ikke rager hvem vi er herinde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
underdog40 skrev, for 59 minutter siden:

Undskyld jeg forstyrrer. Men der er ikke noget der hedder et Bosch/Bosh køkken. De laver hårde hvidevarer. 

Ellers lyder det som en dejlig bolig som pigen helt sikkert bliver meget imponeret over. Go vind

Du forstyrrer skam ikke, elsker bare tysk technik, se her til dit næste køkken: https://www.bosch-home.com/us/kitchen-design,
Resten er bygget ind + granitplade fra Bornholm, men få en indretningsarkitekt til at stå for det, ellers blir det ikke ordentligt og så falder din ejendom i værdi. 
 

Dustman skrev, 1 time siden:

Lad mig gætte to automobiler af en model ? - men de er sikkert leaset eller købet gennem dit firma :) - hvorfor skulle du være anderledes en os andre :( , når jo vi jyder tjener og betale kontant for vores goder, men 12.000 for en SB er stadigvæk i overkanten :) - også selv om hun er model :) - hvis prisen er for en hel weekend med alt inklusiv fra både min og SBéns side så er det ok :)

PS fra mit hus i Silkeborg kan jeg gå 15 meter og sætte mig i min dejlig båd og sejle over til en af mine naboer og få en god snak og en kold :) -  det kalder ejendomsmæglerne liebhaver ejendom :)   

Selvfølgelig er mine biler leaset igennem mit firma ;D Alt andet ville være at smide penge væk.... dem skal jeg jo brug på unge damer. 

Jeg mangler en god økonomisk model til sidst nævnte, det går nok ikke at ha et par unge "sekretærer" ansat på "timelønsbasis",  jeg ved ikke helt om min revisor vil gå med til det, men måske jeg skal spørge haha

Lyder iøvrigt som en dejlig liebhaver ejendom du har der  i Silkeborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

Men jeg vil anbefale vores ven i Hellerup at han ikke kommer med flere detaljer, hvilke biler han har, hvor stor hans bolig er osv, for det kan hurtigt begynde at interessere nogle som det dybest set ikke rager hvem vi er herinde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

God pointe, TAK!

Redigeret af HanElefant

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, for 40 minutter siden:

Du forstyrrer skam ikke, elsker bare tysk technik, se her til dit næste køkken: https://www.bosch-home.com/us/kitchen-design,
Resten er bygget ind + granitplade fra Bornholm, men få en indretningsarkitekt til at stå for det, ellers blir det ikke ordentligt og så falder din ejendom i værdi.

Stop nu inden din lille lystløgn tager fart. Jeg skyder den gerne ned, men vi er i et offentligt forum. 

Det næste er vel at dine tagrender  er fra Miele og din carport er fra Electrolux. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
underdog40 skrev, for 45 minutter siden:

Stop nu inden din lille lystløgn tager fart. Jeg skyder den gerne ned, men vi er i et offentligt forum. 

Det næste er vel at dine tagrender  er fra Miele og din carport er fra Electrolux. 

Negativ mht til tagrender og carport. Anyways - jeg opfatter det som om du går efter mig personligt nu,  og du er hermed rapporteret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, for 3 minutter siden:

Negativ mht til tagrender og carport. Anyways - jeg opfatter det som om du går efter mig personligt nu,  og du er hermed rapporteret. 

Held og lykke med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fremover skal tråden handle om aftalen med pigen og ikke alverdens andet.

@HanElefant som jeg ser det, ligger du selv op til afsporingen. Hold dig nu selv på sporet, og så skal jeg nok tage fat i de andre hvis de ikke også gør. (Du sender bare en rapport igen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, den 8/7/2018 at 19:51:

Er hun lækker? På en scala fra 1-10? Hvor gammel er hun?

Er du for real ??? Uanset hvor lækker hun så end er, så er der sku da forhåbentligt ikke nogle der kunne finde på at give 12000 kr for sådan en prinsesse gimpe er der ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, den 9/7/2018 at 00:26:

Ja nu ved jeg jo ikke hvor kort det møde er, men lidt studie kan man da lave på et par timer ;D ;D men altså enig, hun skal da netop være i en helt klasse for sig for at kunne hive sådan en pris hjem, derfor er jeg også lidt interesseret i at vide om nogen har et link til hende på SD, send gerne i en PB. Så man kan få syn for sagen og afgøre om man skal grine eller savle :D

Synes godt nok det alene er i en klasse for sig selv at skrive det er helt alm sex, uden anal og alt det der shit, og så tage den pris. Hun er jo rablende gal, og de der hopper på den der er da endnu mere rablende gale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, 1 time siden:

Synes godt nok det alene er i en klasse for sig selv at skrive det er helt alm sex, uden anal og alt det der shit, og så tage den pris. Hun er jo rablende gal, og de der hopper på den der er da endnu mere rablende gale.

Jeg mener kun at det er rablende galt at hoppe på den, selvom om man har lyst til det, hvis 12000 kr er et rablende højt beløb for ens selv, hvis det ikke er det , er det jo så ligegyldigt, som hvis vi andre bruger 120 kr på et eller andet gøgl, som vi kan være lige glad med bagefter at vi brugte pengene til.

Og for pigen er det jo kun rablende galt, hvis der ikke er mænd nok der kan og vil betale hendes pris.

Alle sugarbabes ville vel tage 12000 kr hvis de kunne, men det er der måske kun 1 ud af tusinde der kan, og er hun en af dem, er det jo fint for hende.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Bliver spændene at se, jeg tror måske, du hopper fra, før hende, når tidspunktet for at slippe de 12K nærmer sig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det i aften 12.000 kroner spørgsmålet skal besvares. Var det pengene værd?

Det er jo et kort møde så regner med der kommer en anmeldelse 19.30:)

Spændingen er ulidelig.

Hvorfor er der egentlig aldrig kommet et link til pigen, kun små hentydninger till hvad hun hedder?

Folk plejer da at være generøse med links.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
TboneDK skrev, for 14 timer siden:

Bliver spændene at se, jeg tror måske, du hopper fra, før hende, når tidspunktet for at slippe de 12K nærmer sig ;)

Jeg har været på SD sammenlagt 3 betalende måneder nu = 3*356DKK = 1068 DKK (har bare haft betalt månedsvis) - i den periode har jeg skrevet til rigtig mange og ikke fået svar, og de få jeg fået en dialog op med er løbet ud i sandet. Ialt er det blevet til 3 aftaler med piger som ALLE har brændt mig af (den ene pige 2 gange!) og har skrevet med en drømmepige som var 99% tæt på at scamme 3500DKK fra mig........

Min drøm med SD var muligheden for at være sammen med purunge smukke amatør-piger (og ikke en GP), men tja de gider sgu ikke "date" en gammel mand som mig. Hvis det VIRKELIG er hende på billedet som møder op, og ja hun RENT faktisk møder op - får jeg muligheden for en gang i mit liv at være sammen med EN SUPERMODEL LÆKKER 18årig amatørpige - SÅ er jeg SATME KLAR. Pengene er hævet igår. (Men altså, ja, jeg har tænkt over det her meget frem og tilbage haha...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
kevin skrev, for 12 minutter siden:

Så er det i aften 12.000 kroner spørgsmålet skal besvares. Var det pengene værd?

Det er jo et kort møde så regner med der kommer en anmeldelse 19.30:)

Spændingen er ulidelig.

Hvorfor er der egentlig aldrig kommet et link til pigen, kun små hentydninger till hvad hun hedder?

Folk plejer da at være generøse med links.

Ulidelig ligefrem... ;D Men jeg skal nok skrive anmeldelse i aften eller imorgen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...