Hop til indhold
natdyr

Mia Mon-cherie

Recommended Posts

Guest JoeBiden

Mener hun kaldte sig "Pernille" på Sexyclub. Har været sammen med hende. Sød pige, der giver den gas og lidt "Prof"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
natdyr skrev, for 22 minutter siden:

Jeg synes ikke der findes nogen anmeldelse af Mia fra Mon Cherie https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-10,

men har hun ikke været under et andet navn hos sexyclub, jeg synes billederne er bekendte ?

Håber der nogen der kan hjælpe.

natdyr

Hedder Stella hos Citygirls. Har nydt hendes selskab en enkelt gang. Jeg gik derfra med uglet hår og et tåbeligt smil :P....... kommer gerne igen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
natdyr skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes ikke der findes nogen anmeldelse af Mia fra Mon Cherie https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-10,

men har hun ikke været under et andet navn hos sexyclub, jeg synes billederne er bekendte ?

Håber der nogen der kan hjælpe.

natdyr

Hun hed Alexandra, medens hun arbejdede hos "Sexyclub" og hos "Romantica". - Og bemærk lige: Hun ARBEJDEDE. - Hun kneppede og hun kyssede eventyrligt. - Der findes en del anmeldelser af hende. - (Jeg må vedgå, jeg har skrevet nogle af anmeldelserne).

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeBiden skrev, for 10 timer siden:

Mener hun kaldte sig "Pernille" på Sexyclub. Har været sammen med hende. Sød pige, der giver den gas og lidt "Prof"

Der fandtes en "Pernille" på Sexyclub indtil for nylig. - En høj smuk blondine med en charmerende sjædlandsk udtale. Hun er åbenbart forsvundet fra personalelisten for øjeblikket. - Men det var ikke hende, der spørges efter af "natdyr". - Det var pigen. der hos Sexyclub hed "Alexandra" - og som nu hos Mon-cherie hedder Mia (Hvorfor hendes mail kalder hende Vibe, ved jeg ikke).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...