Hop til indhold

Recommended Posts

Divan Kaj skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen, der ved hvad der er blevet af Ning (Pim) fra Augustenborgsgade i Århus...? Jeg har spurgt på adressen, men kan ikke få et svar...:unsure:

Troede hun ejede stedet. Er klinikken lukket helt ned ?

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Divan Kaj skrev, den 8/7/2018 at 11:34:

Er der nogen, der ved hvad der er blevet af Ning (Pim) fra Augustenborgsgade i Århus...? Jeg har spurgt på adressen, men kan ikke få et svar...:unsure:

Hun er på ferie

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Divan Kaj skrev, for 10 timer siden:

Tak 8000

Vil det så sige, at hun kan forventes at kunne træffes på adressen efter endt ferie?

hun var igår ....  og må sige nu gider jeg ikke kneppe hende mere .... magen til ligegyldig luder skal man lede længe efter...

de første 5 - 6 gange var hun super god.... (efter århus forhold  - hun når på ingen måde op på niveau med S i vejle eller andre af vejle pigerne.... ) 

fatter ikke hvorfor jeg tog hende for hun har givet total starfish service de sidste mange gange ... men tænkte jeg lige skulle prøve hende en extra gang ...

total spild af penge .... 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Divan Kaj skrev, for 10 timer siden:

Tak 8000

Vil det så sige, at hun kan forventes at kunne træffes på adressen efter endt ferie?

Det ved jeg ikke, der var en anden pige der onsdag da jeg besøgte stedet.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1978 skrev, for 19 timer siden:

Hej alle,

Jeg har været forbi Augustenborggade men der er ingen der åbner. Hvor er det i har mødt Pim for nylig?

peter

For ca 3 uger  siden var jeg på stedet.

Der knaldede jeg med Meena som havde lånt/lejet lokalet.

Mener at hun fortalte at Mutter var på ferie. Mutter på det sted forbinder jeg med Pim.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...