Hop til indhold
per7

Medical Mistress

Recommended Posts

Hun har været på i nogle år efterhånden, men har aldrig hørt et ord om hende, og det er til trods for at jeg har mange venner i Bdsm verden, både foran og bag kulisserne. 

Så hop du på hende og lad os få en anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun  - eller rettere han - er 100% fake! For en måneds tid siden var jeg i dialog med ham, og han lovede at sende billeder i løbet af aftenen. Jeg rykkede og rykkede,  men han svarede blot med den ene undskyldning efter den anden for til sidst at blive helt tavs. Dette på trods af, at jeg indledningsvis havde gjort det klart for ham, at jeg var klar til at køre afsted for at besøge ham (hende, troede jeg jo indledningsvis).

Holder til i Odsherred.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 3 timer siden:

Hun  - eller rettere han - er 100% fake! For en måneds tid siden var jeg i dialog med ham, og han lovede at sende billeder i løbet af aftenen. Jeg rykkede og rykkede,  men han svarede blot med den ene undskyldning efter den anden for til sidst at blive helt tavs. Dette på trods af, at jeg indledningsvis havde gjort det klart for ham, at jeg var klar til at køre afsted for at besøge ham (hende, troede jeg jo indledningsvis).

Holder til i Odsherred.

Hej Jørgensen

Tak for at dele din oplevelse. Snakkede du i tlf med vedkommende bag annoncen?

For har selv snakket i tlf med vedkommende, og der lød det som en kvinde jeg snakkede med, men måske er jeg bare blevet snydt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tilfældigt spurgte jeg til hvor på Sjælland hun ca holder til

straks sms retur-omkring vig,nyk sj-men kan ikke blive i dag pga byggerod 

syntes også prislisten er i øjnefaldende lav,når man taler bsdm.

så enig nok fake

hvad grunden så end er ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
niller73 skrev, for 3 timer siden:

Hun er ikke fake ,har været hos hende 

Jamen så kom gerne med flere oplysninger der bekræfter det, det virker lidt tyndt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Jeg er selv ny  her, men når en debattør med sit første indlæg forsøger at overbevise om at en GP ( eller er det en GM ?) ikke er fake ..................................................

 

Så er indlægget nok fake ? 

 

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...