Hop til indhold

Medical Mistress

Featured Replies

Skrevet

forstår ikke , hvorfor den skønne i det midste ikke skriver et stednavn, så man ca. ved hvor hun holder til ???

Skrevet

Hun har været på i nogle år efterhånden, men har aldrig hørt et ord om hende, og det er til trods for at jeg har mange venner i Bdsm verden, både foran og bag kulisserne. 

Så hop du på hende og lad os få en anmeldelse :)

Skrevet

Hun  - eller rettere han - er 100% fake! For en måneds tid siden var jeg i dialog med ham, og han lovede at sende billeder i løbet af aftenen. Jeg rykkede og rykkede,  men han svarede blot med den ene undskyldning efter den anden for til sidst at blive helt tavs. Dette på trods af, at jeg indledningsvis havde gjort det klart for ham, at jeg var klar til at køre afsted for at besøge ham (hende, troede jeg jo indledningsvis).

Holder til i Odsherred.

Skrevet
  • Author
Jørgensen skrev, for 3 timer siden:

Hun  - eller rettere han - er 100% fake! For en måneds tid siden var jeg i dialog med ham, og han lovede at sende billeder i løbet af aftenen. Jeg rykkede og rykkede,  men han svarede blot med den ene undskyldning efter den anden for til sidst at blive helt tavs. Dette på trods af, at jeg indledningsvis havde gjort det klart for ham, at jeg var klar til at køre afsted for at besøge ham (hende, troede jeg jo indledningsvis).

Holder til i Odsherred.

Hej Jørgensen

Tak for at dele din oplevelse. Snakkede du i tlf med vedkommende bag annoncen?

For har selv snakket i tlf med vedkommende, og der lød det som en kvinde jeg snakkede med, men måske er jeg bare blevet snydt :)

Skrevet

tilfældigt spurgte jeg til hvor på Sjælland hun ca holder til

straks sms retur-omkring vig,nyk sj-men kan ikke blive i dag pga byggerod 

syntes også prislisten er i øjnefaldende lav,når man taler bsdm.

så enig nok fake

hvad grunden så end er ?

Skrevet

Hun er ikke fake ,har været hos hende 

Redigeret af niller73

Skrevet
niller73 skrev, for 3 timer siden:

Hun er ikke fake ,har været hos hende 

Jamen så kom gerne med flere oplysninger der bekræfter det, det virker lidt tyndt

Skrevet

Jeg er selv ny  her, men når en debattør med sit første indlæg forsøger at overbevise om at en GP ( eller er det en GM ?) ikke er fake ..................................................

Så er indlægget nok fake ? 

:shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.