Hop til indhold
Onslow

Gid Fanden have dem

Recommended Posts

Guest Trinetease
AalborgLook skrev, for 38 minutter siden:

Hvordan ved du at det var svage kvinder? 

Ej come on...... seriøst ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
AalborgLook skrev, for 13 timer siden:

Hvordan ved du at det var svage kvinder? 

De skulle være svage mænd, og betale det double for et knald...

.. Jeg håber de får dårlige samvittighed, de svin..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Invasive typer fra øst er mit gæt, hvor man kan finde de niddinge, der bør klynges op...man plyndre sgu ikke en GP...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Alkoholikeren skrev, for 37 minutter siden:

Invasive typer fra øst er mit gæt, hvor man kan finde de niddinge, der bør klynges op...man plyndre sgu ikke en GP...

Helt enig, det er sku ikke iorden. Men set ud fra hvor der er størst sandsynlighed for at finde penge, så er kvinder der sælger sex altså ret højt på listen. I hvert fald de kvinder der kun modtager kontant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad kan man så få ud den artikel ?  

Tja..... Det er jo ikke raketvidenskab at kriminelle går efter kontanter.  Heldigvis sker det sjældent og måske fordi, at pengene trods alt er små i forhold til forbrydelsen.  Jeg hæfter mig med at i dette tilfælde har dagens brutto omsætning for 2 aktive piger været kr. 9.000  

Det kan selvfølgelig havde været en dårlig dag, men for de der mener at GP´er  tjener astronomiske beløb pr. vagt kunne tal i denne størrelses orden være med til at få et mere realistisk indtryk af branchen´s økonomi

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

Hvad kan man så få ud den artikel ?  

Tja..... Det er jo ikke raketvidenskab at kriminelle går efter kontanter.  Heldigvis sker det sjældent og måske fordi, at pengene trods alt er små i forhold til forbrydelsen.  Jeg hæfter mig med at i dette tilfælde har dagens brutto omsætning for 2 aktive piger været kr. 9.000  

Det kan selvfølgelig havde været en dårlig dag, men for de der mener at GP´er  tjener astronomiske beløb pr. vagt kunne tal i denne størrelses orden være med til at få et mere realistisk indtryk af branchen´s økonomi

Jeg siger ikke at GP’er tjener astronomiske beløb (mere)........... men hvis der var mig, så ville jeg nok også holde det anmeldte beløb lidt under skattefars radar ;)

Når det så er sagt, så mener jeg at de røvhuller (pardon my french) burde klynges op i en vis legemsdel og fires ned i små ryk :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...