Hop til indhold
Guest Calletti

Josefine - Pussygalores

Recommended Posts

Guest Calletti

I anledning af at min totalt søde ynglingspige stoppede for et par måneder siden har jeg flakker hvileløst omkring i rastløs jagt på søde piger, som måske kunne få mig videre i livet. Det kommer der nu egentlig ret mange skønne og svedige oplevelser ud af :D

Josefine har jeg besøgt et par gange om året i flere år siden hun startede i branchen. Josefine er både sød, meget (!) velskabt (utrolig rart at smukke ægte velformede og faste bryster stadig findes derude), og så skal der ikke være tvivl om, at hun godt kan lide sit job!

Var forbi hende på en af hendes vagter på Pussygalores - en rigtig glimrende klinik, som lader til at være igang med en vis oprustning indenfor skønne piger..... endda ofte uden plastik (Sif, Naomi, Anna, mmmmmm :wub:.....virkelig rart selskab). 

Josefine har en krop, der skriger efter at få hjælp til afklædning og efterfølgende øjenknald foran et stort spejl, med herrehænder, der begærligt går på jagt, hvor store lumre drenge nu allerhelst vil jage rund efter smukke former og blød pigehud. Men det gælder om at holde fast på den drøm..... for ellers overtager Josefine! Det er bestemt ikke sådan, at det tidligere har været skidt at besøge hende, men denne gang blev der bare bedrevet hed sex til Josefine smilede ganske charmerende og med bløde øjne og Tarzan her jodlede en sang, der blæste døren omkuld. Ejejejej hvor jeg kom ud af døren med tosset smil, ildrødt fjæs, skæve briller og skjorte der var knappet skævt. 

Hun lader til at kunne lide det, jeg er vild med det...... I'll be back! 

Calletti 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...