tyre36 0 Skrevet 9. Juli, 2012 Jeg skal til Flensborg i uge 29 og har jo hørt meget godt om denne by og de priser og muligheder der er i det tyske. Jeg er meget glad for de mørke piger, men må erkende at der kan være langt mellem de gode oplevelser. Jeg er faldet over Sandy i Margarethenstrasse 7, men tænker om der er nogen som har besøgt hende og evt. Kan sige lidt om dette. Jeg vil naturligvis selv vende tilbage med en beretning efter endt besøg. Skulle der være andre mørke kvinder i Flensborg som kan anbefales vil jeg også være taknemmelig for et hint om dette. Link til sandy: http://www.fair-girls.de/Flensburg/268 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McSwain 0 Skrevet 28. Juli, 2012 Hej Følger med, da jeg selv sad og kikkede på netop den kvinde Om det er turen værd og hvad hendes priser er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. Juli, 2012 Hej. Jeg er også med på en spændt kigger , da jeg deler din smag, og pigen er jo lige til at gå om bord i ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg