Hop til indhold
Guest Eron

Lara tilbage - sød og sexet som altid

Recommended Posts

Guest Eron

Havde jo den udsøgte fornøjelse at vore med Paula fra samme sted i går, og fik efterfølgende set at Lara er tilbage. Har ventet mange dage på at hun kom. Og var så lidt i tvivl om jeg skulle gentage succesen med Paula eller tage Lara - valget blev Lara, og fuck hvor er hun sød og sutter som en drøm. Hun må være min nr. one når det komme til firm økoblow på det hold. Så er det bare at lægge sig tilbage og nyde, igen omkring 30 min blow sammenlagt. Og kys med tungen, og bad om lidt mere, så ville jeg tippe hende sagde jeg, og så var der fuld skrald og indlevelse med tungekysseriet.

For fanden, de skal da ha nogle drikke penge når en time koster 900, hvor meget blir der så til dem, når huset skal have sin andel? Hun fik reddet mig og jeg tog hende i 'dog position' som hun sødt sagde på hendes lidt hjælpeløse gebrokne engelske. Jeg er vild med hendes bryster, men implantatet er nemt at føle, men de tænder mig meget.

Næste udfordring må være Paula og Lara i en halv time sammen. Det var klart en mulighed sagde Lara, og hun snakker rigtig sødt om de andre piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bollefabrikken i valby vi taler om ikke? Det sted lyder bare på så mange måder perfekt. Søde villige og kyssende piger, tilpas diskret og pænt, pigerne rimmer og kan klare anal. Og de er samtidig blandt de billigste ser det ud til. Hvordan det lader sig gøre forstår man næsten ikke. Andet end hvis de simpelthen har så mange kunder at der ingen spildtid er mellem dem. Selv om jeg tabte mit hjerte lidt til Karina, så er det opløftende at vide at de andre piger er lige så søde. Skal helt klart besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, den 7/7/2018 at 17:04:

Havde jo den udsøgte fornøjelse at vore med Paula fra samme sted i går, og fik efterfølgende set at Lara er tilbage. Har ventet mange dage på at hun kom. Og var så lidt i tvivl om jeg skulle gentage succesen med Paula eller tage Lara - valget blev Lara, og fuck hvor er hun sød og sutter som en drøm. Hun må være min nr. one når det komme til firm økoblow på det hold. Så er det bare at lægge sig tilbage og nyde, igen omkring 30 min blow sammenlagt. Og kys med tungen, og bad om lidt mere, så ville jeg tippe hende sagde jeg, og så var der fuld skrald og indlevelse med tungekysseriet.

For fanden, de skal da ha nogle drikke penge når en time koster 900, hvor meget blir der så til dem, når huset skal have sin andel? Hun fik reddet mig og jeg tog hende i 'dog position' som hun sødt sagde på hendes lidt hjælpeløse gebrokne engelske. Jeg er vild med hendes bryster, men implantatet er nemt at føle, men de tænder mig meget.

Næste udfordring må være Paula og Lara i en halv time sammen. Det var klart en mulighed sagde Lara, og hun snakker rigtig sødt om de andre piger. 

Hej Eron

Hvordan booker du, ved at telefonere eller kører du bare forbi (hvor ligger det ca) også tar du den pige der nu engang er ledig? skal besøge stedet imorgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Vil svare med et af mine tidliger indlæg. Og det ligger tæt ved krydset gl.Køgelandevej-Folehaven - der hvor der er både mac D og Burgerking

 

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
AlfaN skrev, for 14 minutter siden:

Nogle der ved hvornår Lara er tilbage?

Hun har lige været her, så der går vel en måneds tid eller mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 40 minutter siden:

Hun har lige været her, så der går vel en måneds tid eller mere

Pokkers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...