Hop til indhold
Matteo

Søger smukke dejlige fødder!

Recommended Posts

Hej alle rutinerede hoveder :-)

Jeg er det seneste halve år begyndt at besøge forskellige kvinder herinde fra. Det er blevet til 5 forskellige besøg indtil videre, og det har indtil videre mest været den traditionelle Thaimassage med 'Happy Ending' jeg har benyttet mig af. Der er selvfølgelig kæmpe forskel på hvilken service man får (for de samme penge) så det gælder om at have de gode kort på hånden, og hurtigt sige til sig selv hvor det er værd at smide penge igen. Når det så er sagt...

Har altid haft en kæmpe svaghed for smukke dejlige kvinde fødder, så jeg er i gang med at finde en med dejlige smukke fødder, som jeg kan forkæle. Ved godt at de fleste piger ikke siger nej hvis man spørg dem om man må nusse/slikke deres fødder, men håber der er nogen af jer der har erfaringer med lige netop dette?

Jeg modtager alle anbefalinger med kyshånd

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Bodil Kjær fra “ mød mig på Cassiopeia” havde de yndigste fødder. Men nok ikke lige det du tænker på ^_^. Jeg synes nu også smukke fødder er vældig sexy og det har selv de smukkeste thai’er ikke

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Gameboy skrev, for 50 minutter siden:

Yssa har de yndigste sexede fødder i en størrelse 34 (-:

Yssa?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Nå ok, det var ikke lige den slags jeg tænkte på. Men jeg kan da godt se at der får man da chancen for at kysse fødder:) men jeg ved da heller ikke om det lige :)var trådstarters ønske.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...