Hop til indhold

Recommended Posts

I min søgning efter nye piger i "det gule hus" i Rødovre, faldt jeg istedet over Bruna , der huserer i det lige så kendte hus på Damhus Boulevard i Rødovre. 
Søgninger her gav en del ældre positive anmeldelser, så jeg tænkte at det burde prøves.

Om det er den "gamle" Bruna skal jeg ikke kunne sige, men det er 100% sikkert hende på billederne. Hun er slank og lækker, meget velsiddende ÆGTE bryster, formentlig en lille C skål.
Hun kan til forveksling minde om Leticia i kropsbygning, og det er jo ikke nogen dårlig ting :)

Jeg fik den sædvanlige times B2B (ikke hot), og det var super lækkert. Hun taler stort set intet engelsk, så kommunikationen halter lidt, men hun er virkelig sød og dejlig.
Jeg fandt ud af, via hendes "translate app", at hun er her 6 uger endnu, så der er jo basis for et genbesøg.

Måske nogle af jer der har besøgt den tidligere Bruna kan af eller bekræfte om det er hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
PaleWhale skrev, for 7 timer siden:

Måske nogle af jer der har besøgt den tidligere Bruna kan af eller bekræfte om det er hende ?

Bruna, var det ikke hende der ville lave dyreinternat hjemme i Brasil? Hvis ja, så er det i alt fald ikke hende, der er der nu, de er meget forskellige efter billedet af "den nye" at dømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 10 timer siden:

 

Jeg fik den sædvanlige times B2B (ikke hot), og det var super lækkert.

 Ikke alle  ( som jeg ) er helt sikker på hvad det indebærer så du må gerne uddybe lidt tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 3 timer siden:

 Ikke alle  ( som jeg ) er helt sikker på hvad det indebærer så du må gerne uddybe lidt tak.

B2B er "bare" B2B, hot B2B inkluderer sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 7 timer siden:

Bruna, var det ikke hende der ville lave dyreinternat hjemme i Brasil? Hvis ja, så er det i alt fald ikke hende, der er der nu, de er meget forskellige efter billedet af "den nye" at dømme.

Ja det ville også være mit gæt, jeg mener at en af de gamle anmeldelser indikerede at hendes engelske var godt, og det vil være noget af en tilsnigelse at sige her ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre må sige at bruna ser godt nok sprød ud  havde godt nok mine tvivl om ægtheden på billederne men som du indikere at det er ægte billeder så aflægger jeg hende et besøg om 10 min . Opfølgning senere efter besøg 

mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chawapa skrev, for 2 timer siden:

Hej brødre må sige at bruna ser godt nok sprød ud  havde godt nok mine tvivl om ægtheden på billederne men som du indikere at det er ægte billeder så aflægger jeg hende et besøg om 10 min . Opfølgning senere efter besøg 

mvh 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chawapa skrev, for 18 minutter siden:

 

Besøg overstået og må give trådstarter ret det er ægte billeder . Fik en skøn times hot body to body med bruna all inclusive med øko blow . 1500 bobs er  rimeligt for sådan en lækker pige uden silikone i bryster og læber  . Puha hun er farlig for min pengepung .  

Mvh chawapa 

Redigeret af Chawapa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den 7/7/2018 at 06:36:

Bruna, var det ikke hende der ville lave dyreinternat hjemme i Brasil? Hvis ja, så er det i alt fald ikke hende, der er der nu, de er meget forskellige efter billedet af "den nye" at dømme.

Hun ligner ikke den gamle Brune ;-)

....hvem der bare var en hjemløs hanhund i Sao Paolo......for hun har rigtig nok åbnet et dyreinternat der. Mistede kontakten med hende kort efter. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Yuki

Jeg havde booket en tid dagen inden. Vi aftalte at det skulle være Kl. 11:00 næste morgen. Da jeg så stod uden foran huset i varmen skrev jeg "Waiting outside". So svarede hun:

"?"

"no"

"free 17:00"

Jeg skrev "We agreed 11:00 today"

Hun svarer

"No"

*thinking smiley*

*embarrased smiley*

"I did not remember"

"but I'm not at home sorry"

Ærgeligt, heldigvis fik Leila reddet min dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bruna hun ser godt nok dejlig ud. Hvis "hot" B2B betyder sex inkluderet - betyder det så også multi-come? Det kunne være rart at få på plads :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaphabeta skrev, for 4 timer siden:

Bruna hun ser godt nok dejlig ud. Hvis "hot" B2B betyder sex inkluderet - betyder det så også multi-come? Det kunne være rart at få på plads :-)

 

Det plejer det ikke at betyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...