Hop til indhold

Recommended Posts

Det var sgu tid til lidt god massage af kroppen. Søgte lidt her og der og fandt til sidst Thara Thai Massage (http://thara.dk). Havde godt nok læst en tidligere anmeldelse hvor der havde været rodet og der ikke var helt styr på tingene. Men det var 2-3 år siden, så tænkte det har de sgu nok fået styr på igen ... MEN MEN MEN - NOT

Hun var egentligt meget sød, men meget reserveret. Hun masserede sådan uden at have nogen følelse i hånden. Det var ligesom noget der bare skulle overstås. Og skal måske lige her sige at jeg er et forholdsvist gået skåret mandfolk.

Hun var fuldt påklædt. Blev egentligt mere og mere irriteret under massagen. Overvejede om jeg skulle gå. Men blev liggende og lod mig massere lidt mere.

Konklusion: Hold jer væk - det er spild af penge - tror ikke engang at yderligere 3-400 kr. ville have hjulpet noget som helst. Det var simpelthen for sterilt og kedeligt.

Der er mange andre gode steder. Håber dette lukker hurtigst muligt, så standarden kan komme lidt op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...