Hop til indhold

Recommended Posts

Hej på er.

Gaby var med på sexpartyt på Seduction girls igår. Dette var hendes förste party och jeg vill poängtera att jeg icke har treffet Gaby one on one, då dette var förste gang jeg treffede hende. Men jeg skulle absolut kunne treffe hende för en one on one. Men sexparty er annorlunda så vill bare få dette skrivet.

Men Gaby hade en läcker kurvig men fast naturlig krop. Dejlig numse lidt mer booty style och ja läcker krop hele paketet. Gaby var sjov att snacke med och var god i sängen. Nu var det som sagt icke en ordinary session men av det jeg oplevde igår treffer jeg gerne Gaby igen.

Övrige piger som var med igår på partyt er meget etablerede in the biz och behöver icke introduktion. Det var Anna, Honnie och Jackie. Piger jeg treffet mange ganger. Men då det var förste gang jeg treffede Gaby och hade en god oplevelse av och med hende så ville jeg skrive dette.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/gaby/

Ha en god weekend alle! / A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
kattjakt skrev, den 6/7/2018 at 15:48:

Hej på er.

Gaby var med på sexpartyt på Seduction girls igår. Dette var hendes förste party och jeg vill poängtera att jeg icke har treffet Gaby one on one, då dette var förste gang jeg treffede hende. Men jeg skulle absolut kunne treffe hende för en one on one. Men sexparty er annorlunda så vill bare få dette skrivet.

Men Gaby hade en läcker kurvig men fast naturlig krop. Dejlig numse lidt mer booty style och ja läcker krop hele paketet. Gaby var sjov att snacke med och var god i sängen. Nu var det som sagt icke en ordinary session men av det jeg oplevde igår treffer jeg gerne Gaby igen.

Övrige piger som var med igår på partyt er meget etablerede in the biz och behöver icke introduktion. Det var Anna, Honnie och Jackie. Piger jeg treffet mange ganger. Men då det var förste gang jeg treffede Gaby och hade en god oplevelse av och med hende så ville jeg skrive dette.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/gaby/

Ha en god weekend alle! / A

Tak for den her - det frister :-)

Hvordan er Gaby sådan aldersmæssigt? Tæt på de 23?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GABBYGOLD
kattjakt skrev, den 6/7/2018 at 15:48:

Hej på er.

Gaby var med på sexpartyt på Seduction girls igår. Dette var hendes förste party och jeg vill poängtera att jeg icke har treffet Gaby one on one, då dette var förste gang jeg treffede hende. Men jeg skulle absolut kunne treffe hende för en one on one. Men sexparty er annorlunda så vill bare få dette skrivet.

Men Gaby hade en läcker kurvig men fast naturlig krop. Dejlig numse lidt mer booty style och ja läcker krop hele paketet. Gaby var sjov att snacke med och var god i sängen. Nu var det som sagt icke en ordinary session men av det jeg oplevde igår treffer jeg gerne Gaby igen.

Övrige piger som var med igår på partyt er meget etablerede in the biz och behöver icke introduktion. Det var Anna, Honnie och Jackie. Piger jeg treffet mange ganger. Men då det var förste gang jeg treffede Gaby och hade en god oplevelse av och med hende så ville jeg skrive dette.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/gaby/

Ha en god weekend alle! / A

Hejsa kattjakt, 

Mange tak for de søde ord i dit indlæg. Og tak for sidst :) det var noget af en oplevelse, en rigtig god én af slagsen ;)

Knus Gaby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...