Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej på er.

Gaby var med på sexpartyt på Seduction girls igår. Dette var hendes förste party och jeg vill poängtera att jeg icke har treffet Gaby one on one, då dette var förste gang jeg treffede hende. Men jeg skulle absolut kunne treffe hende för en one on one. Men sexparty er annorlunda så vill bare få dette skrivet.

Men Gaby hade en läcker kurvig men fast naturlig krop. Dejlig numse lidt mer booty style och ja läcker krop hele paketet. Gaby var sjov att snacke med och var god i sängen. Nu var det som sagt icke en ordinary session men av det jeg oplevde igår treffer jeg gerne Gaby igen.

Övrige piger som var med igår på partyt er meget etablerede in the biz och behöver icke introduktion. Det var Anna, Honnie och Jackie. Piger jeg treffet mange ganger. Men då det var förste gang jeg treffede Gaby och hade en god oplevelse av och med hende så ville jeg skrive dette.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/gaby/

Ha en god weekend alle! / A

• 3 weeks later...
Skrevet
kattjakt skrev, den 6/7/2018 at 15:48:

Hej på er.

Gaby var med på sexpartyt på Seduction girls igår. Dette var hendes förste party och jeg vill poängtera att jeg icke har treffet Gaby one on one, då dette var förste gang jeg treffede hende. Men jeg skulle absolut kunne treffe hende för en one on one. Men sexparty er annorlunda så vill bare få dette skrivet.

Men Gaby hade en läcker kurvig men fast naturlig krop. Dejlig numse lidt mer booty style och ja läcker krop hele paketet. Gaby var sjov att snacke med och var god i sängen. Nu var det som sagt icke en ordinary session men av det jeg oplevde igår treffer jeg gerne Gaby igen.

Övrige piger som var med igår på partyt er meget etablerede in the biz och behöver icke introduktion. Det var Anna, Honnie och Jackie. Piger jeg treffet mange ganger. Men då det var förste gang jeg treffede Gaby och hade en god oplevelse av och med hende så ville jeg skrive dette.

Tak for den her - det frister :-)

Hvordan er Gaby sådan aldersmæssigt? Tæt på de 23?

Skrevet
  • Author

Jeg vill icke spekulere om ålder men Gaby er icke mange år mer än 23 i vart fall. /A

• 4 weeks later...
Skrevet
kattjakt skrev, den 6/7/2018 at 15:48:

Hej på er.

Hejsa kattjakt, 

Mange tak for de søde ord i dit indlæg. Og tak for sidst :) det var noget af en oplevelse, en rigtig god én af slagsen ;)

Knus Gaby

Skrevet
  • Author

Tak sjelv. Jeg ser fram emot att treffe dig igen! /A

• 2 weeks later...
Skrevet

Tak og i lige måde :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.